۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۵۲۲۹۷۲
سردار اشتری:

هدف هجمه‌های فرهنگی دشمن نابودی باورها و مبانی دینی مردم است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امروز ما با هجمه عظیم دشمن که باورها، اعتقادات و مبانی دینی را نشانه رفته روبرو هستیم، گفت: دشمن با شبیخون فرهنگی در برخی امور اثرات خود را گذاشته است.
سردار حسین اشتری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره چادرهای آسمانی که در حوزه باغ موزه برگزار شد، گفت: پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی است.

وی افزود: این وظیفه براساس قوانین و مطالبات مردم، مراجع عظام تقلید و علما بوده تا ناجا بتواند با هرگونه ناهنجاری و اقدامات آسیب‌زا در جامعه مقابله کند.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات شایسته نیروی انتظامی در صیانت از ارزش‌ها، اظهار داشت: همه اقدامات ناجا براساس قانون و از وظایف ذاتی و شرعی این نهاد بوده که تاثیرات خوبی به همراه داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا در کنار اقدامات سلبی فعالیت‌های ایجابی هم انجام داده است، گفت: فعالیت‌های فرهنگی اگر براساس قواعد درست و با آگاه سازی افراد جامعه انجام شود اثر آن بر روی جوانان بیشتر خواهد شد و نیروی انتظامی در این زمینه کارهای خوبی انجام داده است.

وی اقدامات پیشگیرانه با رویکرد اجتماعی در مراکزی که محل تجمع خواهران و برادران جوان است را بسیار مهم دانست و گفت: بسیاری از نخبگان و مسؤولان در این زمینه ناجا را یاری کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه بسیاری از مردم ما عفیف هستند، اظهار داشت: برخی افراد به هنجارها توجه خاصی ندارند اما فطرتا افرادی عفیفی هستند.

فرمانده نیروی انتظامی در تبیین اینکه امروز ما با هجمه عظیم دشمن که باورها، اعتقادات و مبانی دینی را نشانه رفته روبرو هستیم، گفت: دشمن با شبیخون فرهنگی در برخی امور اثرات خود را گذاشته است برای مثال اگر امروز فضای مجازی کنترل و مدیریت نشود می‌تواند تهدید جدی برای جامعه به شمار آید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره گسترش فرهنگ عفاف و حجاب برای 26 دستگاه 300 مصوبه تصویب کرده که 20 مصوبه آن مختص دستگاه‌ها نیروی انتظامی است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات