۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۲۳۱۴۶
آیت الله صدیقی:

خون شهدا برنامه‌های ناحق سکولارها را نابود خواهد کرد

آیت الله صدیقی گفت:سکولارها بدانند که خون مظلوم شهدا سیل آسا برنامه های ناحق آنان را نابود خواهد کرد و در نهایت آنچه باقی می ماند اسلام ناب محمدی است.
 آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و رییس بنیاد بین المللی غدیر امروز در دومین کنگره ملی غدیر با رویکرد بزرگداشت علامه آیت الله سید مرتضی عسگری که در سازمان صدا و سیما برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام هادی(ع) درباره نقش علما در هدایت مردم هنگام غیبت، گفت: در دوران غیبت اگر علمای دعوت کننده به سوی خدا نبودند هیچ کس از گرداب و شبکه های شیطانی نجات نیافته و همه از دین خدا رویگردان می شدند.

وی افزود: علما دل ضعفای شیعه را نگه می دارند و کشتی دل آنها را به ساحل توحید و ولایت می رسانند.

آیت الله صدیقی با بیان این که برترین علما ولایی هستند، عنوان کرد: برترین علما کسانی هستند که جامعه را به مسیر امامت و ولایت هدایت می کنند.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه علما مرزداران کشور دین هستند، اظهار داشت: علما در بعد اعتقادی و اخلاقی و احکام شرعی مرزبانان جان بر کف هستند، که در این مسیر بسیار جان دادند.

وی بیان داشت: امروز هم علما باید از ریزش اعتقادی مردم جلوگیری کنند چراکه میدان جنگ اعتقادی و فرهنگی درباره حق و باطل بسیار مهم تر از جنگ نظامی است.

آیت الله صدیقی با بیان این که امام راحل در شهادت را به روی جوانان ما باز کردند، گفت:  امروز هم رهبر معظم انقلاب با تشویق بر دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حنایت از مظلومان حرکت عاشورایی را هدایت می کنند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: سکولارها بدانند که خون مظلوم شهدا سیل آسا برنامه های ناحق آنان را نابود خواهد کرد و در نهایت آنچه باقی می ماند اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان این که علما سنگر دفاع از حق، توحید و اندیشه اسلام هستند، ابراز کرد:  شخصیت هایی نظیر سید مرتضی عسگری از مفاخر عصر ما هستند که همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب ناشناخته مانده اند، که نسل های آینده آنان را خواهند شناخت.

آیت الله صدیقی با بیان این که علامه عسگری در دفاع از ولایت بسیار زحمت کشید، گفت:  او در این مسیر اخلاص و عشق داشت و درباره عربی، تفسیر، حدیث و کلام، صاحب نظر بود. ایشان از خود موج جدید و نوآوری را به یادگار گذاشتند. باید چنین علمایی پرچم و به مردم شناسانده شوند./۸۰۷/ ۲۰۲/ص

 

ارسال نظرات