۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۲۳۲۶۰
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

روزآمدی نظامی و ارتقای معنوی رویکرد ارتش است

فرمانده نیروی زمینی ارتش کشور گفت: با پیشرفت و روزآمدی نظامی و ارتقای معنویت در بین نیروها، ارتش ایران برای مقابله با هر اقدام دشمنان آمادگی کامل دارد.
امیر سرتیپ حیدری- فرمانده نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز در بازدید از تیپ 130 شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی، اظهار کرد: با توجه به دستور فرماندهی کل قوا و به‌منظور ارتقای کارآمدی، تحرک و چابکی نیروهای مسلح که نیاز روز و جنگ‌های آینده است، در کشور 21 تیپ متحرک هجومی ارتش ساماندهی می‌شود.

وی با بیان اینکه تیپ 130 ارتش شهید دلجویان مستقر در بجنورد هم در همین راستا به تیب متحرک هجومی تبدیل می‌شود، افزود: با ساماندهی تیپ‌های هجومی متحرک در ارتش، حجم قابل توجهی از تجهیزات موجود خارج شده و تجهیزات جدید و مدرن که سبب ارتقای توان هجومی و تحرکی نیروها می‌شود به این یگان‌ها تزریق خواهد شد.

امیر حیدری با اشاره به اینکه رویکرد ارتش پیشرفت و روزآمدی از نظر نظامی و ارتقای بعد معنوی نیروها است، تصریح کرد: نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهایی اسلامی، مکتبی و ارزشی هستند.

وی ادامه داد: کارکنان و همه نیروهای ارتش کشور با تکیه بر معنویت و آموزه‌های دینی برای حفاظت و حراست از میهن اسلامی و در راه رضای خداوند جهاد کرده و مشتاق شهادت در این راه هستند.

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: در این زمینه ارتش برای ارتقای روزافزون جنبه معنوی نیروهای خود تلاش کرده و برنامه‌های متعددی را اجرا می‌کند.

به گفته وی برنامه‌های ارتقای معرفتی و بصیرتی نیروهای ارتش به‌صورت مستمر اجرایی می‌شود و مسؤولیت این بخش هم با عقیدتی سیاسی ارتش است.

امیر سرتیپ حیدری اظهار کرد: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه ملت اکنون هیچ خطر نظامی کشور و نظام اسلامی را تهدید نمی‌کند؛ اما با وجود این ارتش و نیروهای مسلح آمادگی کافی را برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع تغییر مکان تیپ 130 ارتش مستقر در بجنورد از داخل شهر به خارج آن، افزود: تلاش می‌شود این انتقال و جابجایی هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی با بیان اینکه برای تسریع در این روند نیازمند همکاری بیشتر مسؤولان استانی هستیم، خاطرنشان کرد: درواقع تاکنون عامل کندی جابجایی پادگان ارتش مستقر در بجنورد ناهماهنگی بین مسؤولان استان خراسان شمالی بوده است./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات