۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۵۲۳۳۴۵
امام جمعه بیرجند:

اختلافات طبقاتی به هیچ عنوان ربطی به نظام اسلامی ندارد

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نظام اسلامی بر اساس اسلام ناب اهل بیت(ع) تشکیل شده و مهم ترین شاخصه آن نیز عدالت است، گفت: برخی در کشور حقوق نجومی و اختلاس می کند؛ اما برخی نیز تنها با ۴۵ هزار تومان یارانه زندگی می کنند که این اختلافات طبقاتی به هیچ عنوان ربطی به اصل نظام اسلامی ندارد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام علی(ع) نیازمند نیست و اگر هم تمام دنیا مدح علی(ع) کنند یا تمام دنیا مذمت علی(ع) کنند چیزی از ارزش های امام علی(ع) بیشتر یا کمتر نمی شود.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) اسوه است و باید عدالت علی(ع) در جامعه پیاده شود، گفت: علم، عدالت، اخلاص، ایمان و معرفت امام علی(ع) را کسب کنیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: کسی که در جامعه مکر و حیله کند و دروغ بگوید به هیچ عنوان شبیه به امام علی(ع) نیست، تمام انسان ها بیمار هستند و باید در این چند روز دنیا خود را علاج کنیم و اگر با این بیماری های مزمن از این دنیا برویم کار ما سخت خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس اسلام ناب اهل بیت(ع) پایه ریزی شده و مهم ترین شاخصه آن نیز عدالت است، تصریح کرد: برخی در کشور حقوق نجومی و اختلاس می کند اما برخی نیز تنها با 45 هزار تومان یارانه زندگی می کنند و این اختلافات طبقاتی به هیچ عنوان ربطی به نظام اسلامی ندارد.

وی ادامه داد: آنچه را که امام راحل(ره) به عنوان کمیته امداد و بنیاد مسکن تاسیس کردند به این معنا نیست که کمیته امداد باید همواره کمک دستی کند بلکه به این معنا است که ایجاد اشتغال شود و مردم روی پای خود بایستند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه عزت نفس مردم باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: کمک های دستی کمیته امداد هر چند ضرورت دارد اما آیا توجه دارید که چه می دهید و چه می گیرید، کمیته امداد سبد کالا یا هر چیزی دیگر را به نیازمند می دهد اما در مقابل عزت نفس و حیثیت فرد را هم می گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دشمن 17 هزار ترور انجام داد برای اینکه نگذارد انقلاب اسلامی به سرانجام برسد و امروز با مشکلات و کارشکنی های زیادی روبرو هستیم و ظلم های زیادی در سطح جهان انجام می شود اما با وجود این ظلم ها، ما به موفقیت ها و پیروزی های زیادی هم دست یافته ایم./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات