۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۲۳۴۲۴
امام جمعه اسلام آباد غرب:

طلاب با تقویت جبهه انقلاب سبب تداوم اقتدار و عزت اسلام می شوند

امام جمعه اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه طلاب با تقویت جبهه انقلاب به اقتدار و عزت اسلام تداوم می بخشند، گفت: امروز نوک پیکان هجمه های دشمنان به سمت حوزه های علمیه بوده و درصدد تضعیف یا به انزوا کشاندن جامعه روحانیت هستند.
امام جمعه اسلام آباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، مراسم شروع سال تحصیلی طلاب حوزه علمیه اسلام آباد غرب ظهر امروز با حضور مسؤولان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد طاها مهری امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب طلاب را مروج شریعت الهی دانست و اظهار داشت: طلاب و روحانیان اشاعه دهنده مکتب انبیای الهی و مسؤول اجرای آن در جامعه هستند.

امام جمعه اسلام آباد غرب تأکید کرد: روحانیت با اقتدا به سادگی، شجاعت، ایمان و صداقت رسول اکرم (ص) با تمام توان به نشر معارف دینی و احکام الهی می پردازد.

وی در ادامه افزود: امروز طلاب و روحانیان رهبران دینی و معلمان اخلاق در جامعه به شمار می روند بنابراین طلاب تنها به تحصیل علوم دینی اکتفا نکنند بلکه در راستای اشاعه احکام دین اهتمام ویژه داشته باشند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: امروز نوک پیکان هجمه های دشمنان به سمت حوزه های علمیه بوده و درصدد تضعیف یا به انزوا کشاندن جامعه روحانیت هستند تا بدین وسیله به نیات شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام مهری اظهار داشت: هرچه طلاب و روحانیان خود را مجهز به سلاح ایمان و عمل صالح کنند قطعأ ناتوی فرهنگی دشمنان اسلام در برابر این قشر مجاهد و ولایتمدار بی اثر خواهد شد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان سد مستحکمی در برابر هجمه های دشمنان خارجی و فتنه دشمنان داخلی هستند و با تقویت جبهه خویش به اقتدار و عزت اسلام تداوم می بخشند.

گفتنی است، در این نشست از طلاب برتر پایه اول از سوی امام جمعه و مدیر حوزه علمیه اسلام آباد غرب تقدیر شد./8571/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات