۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۲۳۴۳۲
رییس تبلیغات اسلامی بندرماهشهر:

عید غدیر؛ روز دفاع از ولایت/ولایت فقیه استمرار غدیر است

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر با بیان اینکه ولایت صراط مستقیم بشریت است، گفت: غدیر روز کمال دین و دفاع از مقام ناب ولایت است.
عید غدیر

حجت‌ الاسلام سید علی رضوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به اینکه ولایت، صراط مستقیم بشریت است، اظهار داشت: ولایت فقیه استمرار غدیر و رساننده انسان به سرمنزل مقصود بوده و غدیر روز کمال دین و اتمام نعمت در سایه تداوم خط رسالت در شکل و قالب امامت است که در چنین روزی با صراحت از مقام ناب ولایت دفاع شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرماهشهر غدیر را مسأله ای اسلامی برشمرد و گفت: روز غدیر برخاسته از روح و مضمون حقیقى اسلام و امتداد خط همه‌ رسالت هاى الهى در طول تاریخ و به واقع روز ولایت و پیام آن ولایت و حکومت است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در روز غدیر مفهوم ولایت اسلامى به وسیله‌ پیامبر اکرم(ص) مصداق روشن و عینى پیدا کرد، افزود: اگر پیام غدیر را بخواهیم در جمله ای بیان کنیم همانا نحوه زندگی و چگونه زیستن بعد از پیامبر اکرم(ص) است که متأسفانه پس از رحلت مهجور مانده و به تحریف کشیده شد.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ ساختن و عدم فراگیری عید غدیر در جامعه تصریح کرد: امروزه بیش از هر زمانی نیازمند الگوی غدیر و احیای فرهنگ و راهبردهای نجات بخش آن در جامعه هستیم.

وی در پایان ضمن اشاره به جایگاه ولایت فقیه در عصر غیبت گفت: مسلمانان باید پیرو جانشین امام معصوم (ولی فقیه) باشند؛ چرا که عزت و اقتدار بین المللی نظام اسلامی در زمان کنونی به علت وجود جایگاه و منصب ولایت فقیه در رأس نظام اسلامی و رهبری مدبّرانه رهبر معظم انقلاب است./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات