۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۵۲۳۴۳۷
قائم مقام دانشگاه علوم قرآنی کشور:

تقویت دانشکده علوم قرآنی سبب ارتقای فرهنگ دینی جامعه می شود

قائم مقام دانشگاه علوم قرآنی کشور با اشاره به فعالیت دانشکده علوم قرآنی به صورت تخصصی در این زمینه گفت: تقویت این دانشکده سبب تقویت و ارتقای فرهنگ دینی جامعه می شود.
حجت الاسلام الهی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدحسین الهی زاده، قائم مقام دانشگاه علوم قرآنی کشور، ظهر امروز در بازدید از دانشکده علوم قرآنی خرم آباد، گفت: توجه به دانشکده علوم قرآنی باید به صورت جدی در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت دانشکده علوم قرآنی در تبیین و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه نقش بسزایی دارد، افزود: با تقویت این دانشکده باید در راستای تقویت فرهنگ دینی جامعه گام برداشت.

قائم مقام دانشگاه علوم قرآنی کشور اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی در جامعه می توانند نقش یک مبلغ را داشته باشند و دیگر جوانان را به سمت آموزه های قرانی هدایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این دانشجویان باید در راستای آموزش و آموختن قرآن به نوجوانان و جوانان نقش آفرین باشند و در این راستا گام مؤثری برای تحکیم پایه های دینی جوانان بردارند.

حجت الاسلام الهی نژاد آموزه های قرآنی را چراغ راه بشریت دانست و گفت: ترویج و تبیین این آموزه ها سبب نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی می شود.

وی با اشاره به وجود توطئه های فرهنگی و تلاش دشمن در جهت رواج این توطئه ها اظهار کرد: هدف دشمن از طرح دسیسه های مختلف ضربه زدن به باور و اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان است.

قائم مقام دانشگاه علوم قرآنی کشور بیان داشت: در راستای مصون سازی نسل جوان در برابر هجمه های فرهنگی و مقابله با تهام فرهنگی دشمن باید سبک زندگی اسلامی را ترویج کرد.

حجت الاسلام الهی نژاد خاطرنشان کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی راه تبیین سبک زندگی اسلامی بوده و سبب حفظ و ارتقای سلامت جامعه می شود./9459/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات