۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۵۲۳۴۴۰
آیت الله محمدی عراقی:

جوهره پیام شهدا حمایت از ولایت و حفظ بصیرت است

آیت الله محمدی عراقی گفت: حضور گسترده نسل جوان در دفاع از حرم نشان دهنده ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت بوده و ولایتمداری و ایمان قوی رزمندگان را نشان می دهد.
آیت الله محمدی عراقی شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز در نخستین سالگرد شهادت شهیدان مدافع حرم حاج اکبر نظری و حاج حسین علیخانی، ابراز داشت: صراط مستقیم روشن بوده و گام نهادن در این صراط مستقیم به منزله پیروزی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتظار شهدا از ما این است که ولی خویش را تنها نگذاریم، جوهره و روح پیام شهدا حمایت از ولایت و حفظ بصیرت است.

وی در ادامه افزود: واژه ولایت در دین مبین اسلام از عظمت و ارزش فراوانی برخوردار است و این اصطلاحات و تعریف های معنوی دین مبین اسلام در هیچ جای دنیا قابل درک و مقایسه نیست.

آیت الله محمدی عراقی یادآور شد: حضور رزمندگان جبهه اسلام در مقابل مستکبران معادلات جهانی را بر هم زده و فرهنگ شهادت موجب ایثارگری و اشتیاق مسلمانان برای حضور در جبهه های نبرد و دفاع از دین مبین اسلام و ارزش های معنوی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم، اظهار داشت: امروز ندای مظلومیت امام حسین(ع) در جهان پیچیده و بسیاری از افراد در سراسر جهان برای مظلومیت این امام بزرگوار عزاداری می کنند.

وی مطرح کرد: حضور گسترده نسل جوان در دفاع از حرم نشان دهنده ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت بوده و ولایتمداری و ایمان قوی رزمندگان را نشان می دهد.

آیت الله محمدی عراقی در پایان بیان داشت: شهدای مدافع حرم مظهر از خودگذشتگی و ولایتمداری و مقاومت بوده و در راه دفاع از اسلام و آرمان ها و ارزش های معنوی از اهدای جان خویش نیز دریغ نمی کنند./8571/۲۰۲/ح

ارسال نظرات