۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۲۳۴۸۰
مسؤول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان:

تحکیم انقلابی گری در حوزه های علمیه از وظایف طلاب بسیجی است

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان تحکیم انقلابی گری در حوزه های علمیه و تقویت مباحث ناب اسلامی در کانون خانواده ها را از وظایف طلاب بسیجی خواهر دانست و گفت: طلاب بسیجی افزون بر فعالیت های مستقل خود نقش معین پایگاه های محلات را دارند.
مسؤول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام میثم حاجی احمد، مسؤول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان، شامگاه امروز در جمع مبلغان طلبه خواهر بسیجی اصفهان، ‏گفت: بسیج طلاب بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب افزون بر فعالیت های مستقل و مأموریت های ویژه خود نقش معین پایگاه های بسیج مساجد و محلات را دارد و از این نظر ارزش و جایگاه بسیار والایی دارد.

وی ادامه داد: ما از مبلغان خواهر بسیجی حوزه های علمیه به عنوان سرگروه و مربی و سرمربی و استاد در حلقه های صالحین محلات و مساجد و دانشگاه ها استفاده می کنیم، بنابراین طلاب خواهر می توانند ضمن حضور در بسیج طلاب در کانون های فرهنگی و بسیج محلات نیز فعال باشند و این ها هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند، بنابراین طلاب به صورت متمرکز فعالیت سازمانی خود را در بسیج طلاب دنبال کنند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان افزود: سازمان بسیج طلاب ظرفیت های فرواانی برای برگزاری دوره ها و همایش های تخصصی در امر تبلیغی طلاب خواهر دارد و در زمینه های مأموریتی خود به صورت ویژه و قوی عمل خواهد کرد و تا پایان سال انشالله شاهد برگزاری چندین دوره مفید و تخصصی خواهیم بود.

حجت الاسلام حاجی احمد اظهار داشت: مباحثی نظیر رصد فضای مجازی، اپلیکیشن ها، سواد رسانه ای و موارد مشابه به صورت ویژه در بسیج طلاب اصفهان پیگیری خواهد شد، اگر گروه هایی از طلاب بخواهند در زمینه های تخصصی سایبری و فضای مجازی فعالیت کنند می توانیم اسباب لازم و اساتید عالی کشوری را برایشان فراهم کنیم.

وی با اشاره به اهمیت آموزش های تخصصی در حوزه مشاوره خانواده برای طلاب خواهر، ابراز داشت: آمادگی لازم برای این کار را داریم و از پیشنهاد ها در این زمینه ها استقبال می کنیم تا بتوانیم بر اساس نیازمندی های جامعه هدف برای امور مربوطه برنامه ریزی کنیم.

مسؤول سازمان بسیج طلاب استان اصفهان تصریح کرد: تحکیم و بسط انقلابیگری در حوزه های علمیه و پیگیری و تقویت مباحث ناب اسلامی در کانون خانواده ها از وظایف طلاب بسیجی است و امیدواریم تا بتوانیم قوی تر از گذشته در این خصوص عمل کنیم.

حجت الاسلام حاجی احمد بیان داشت: طلاب بسیجی و به خصوص طلاب بسیجی و مبلغ خواهر باید نقش بسیار مهمی را در جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایفا کنند، چرا که امروز کانون گرم و صمیم خانواده های ایرانی نقطه هدف استکبار جهانی است و دشمن می خواهد با ایجاد انحراف و تغییر سبک زندگی اسلامی نهاد مقدس خانواده را دچار فروپاشی کند. /869/‏پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات