۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۵۲۳۵۲۹
آیت الله علما:

طلاب واقعه غدیر را به جامعه معرفی کنند

آیت الله علما با اشاره به اینکه طلاب باید واقعه غدیر را به جامعه معرفی کنند گفت: حوزه های علمیه و طلاب باید واقعه غدیر خم را به مردم معرفی کرده و در حد امکان این واقعه را بازسازی کنند تا مردم به خوبی با ابعاد این واقعه آشنا شوند.
آیت الله علما

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم ابراز داشت: سیره و مکتب رسول اکرم (ص) و حضرت علی (ع) سبب تداوم اسلام و معرفی آن به دنیا شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حوزه های علمیه و طلاب باید واقعه غدیر خم را به مردم معرفی کرده و در حد امکان این واقعه را بازسازی کنند تا مردم به خوبی با این واقعه آشنا شوند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مراسم عمامه گذاری که همزمان با عید غدیر خم برگزار می شود یادآور شد: سنت عمامه گذاری در بین طلاب از سنت های پیامبر اکرم (ص) است.

وی اظهار داشت: طلاب با این سنت متعهد می شوند که تمامی اصول اخلاقی و رفتاری طلبگی را رعایت کنند و نسبت به اجرای احکام دینی پایبند می شوند.

آیت الله علما با اشاره به اینکه عمامه نماد دین است مطرح کرد: در واقع عمامه همان حلقه ای است که ما طلاب همیشه همراه خودمان داریم تا لحظه ای از وظایف خود غفلت نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان تأکید کرد: طلاب با پوشیدن لباس پیامبر اکرم (ص) باید نسبت به شریعت الهی و اجرای احکام دینی اهتمام ویژه داشته باشند تا بتوانیم پرچم اسلام را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی عصر (عج) برسانیم./8571/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات