۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۲۳۵۳۳

چند خبر کوتاه از خوزستان

اعلام اسامی برندگان مسابقه از عید تا عید، ادامه رقابت نمایندگان خوزستان در مسابقات سراسری قرآن کریم، شرکت یکصد مربی قرآنی دزفول در دوره اشراق و راهیابی دو خوزستانی به فینال رشته ترتیل چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن چند خبر کوتاه از خوزستان هستند.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، کتابخانه شهید سیدمرتضی شفیعی اهواز، به مناسبت فرارسیدن عید بزرگ غدیرخم اسامی برندگان مسابقه عید تا عید اعلام شد.

هادی سربیشه از تایباد، ولی شرفلی از ساوه، حسین علیزاده، محسن علیان از اصفهان، خدیجه اکبری از مشهد مقدس، محمدحسن ابوئی از مهریز، سجاد زمانی بلیوندی از زرین شهر، محمد فدویان، علی ابوالفارسی از سربندر، سید سجاد حسینی از اردستان اسامی افراد معرفی شده اند.

ادامه رقابت نمایندگان خوزستان در مسابقات سراسری قرآن کریم

نمایندگان خوزستان از ۱۶ شهریورماه به رقابت خود در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ادامه می ‌دهند.

براین اساس سیدجاسم موسوی و عدنان مومنین در رشته قرائت به مرحله نیمه نهایی این رشته راه یافته ‌اند که در نوبت بعد از ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شاهد برگزاری مرحله نیمه نهایی رشته قرائت خواهیم بود. رقابت های این بخش نیز در حسینیه اعظم ثارالله (ع) برگزار می شود.

همچنین رحیم شریفی و محمد کرم الله چعب هم در رشته ترتیل به مرحله نهایی راه یافتند که ۱۶ شهریورماه در سالن شماره دو فینال این رشته برگزار شد.

همچنین سید مهدی موسوی نسب و عبدالله میاحی هم در رشته حفظ کل قرآن کریم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که مسابقات آنها هم اکنون در حال برگزاری است.

یادآور می شود؛ این مسابقات امروز به کار خود پایان می دهد و مراسم اختتامیه آن نیز روز شنبه ۱۸ همین ماه خواهد بود.

انتصاب رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان

در حکمی از سوی رییس جهاد دانشگاهی، سید علیرضا علوی به عنوان رییس جهاد دانشگاهی استان خوزستان منصوب شد.

دکتر حمیدرضا طیبی رییس این نهاد، سید علیرضا علوی را برای مدت دو سال به عنوان رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان خوزستان منصوب کرد.

گفتنی است، علوی تاکنون به عنوان سرپرست این سازمان فعالیت داشت.

شرکت یکصد مربی قرآنی دزفول در دوره اشراق

دوره تربیت مربی «اشراق» ویژه مربیان و مسؤولان جلسات قرآن مساجد دزفول با عنوان «اشراق» به مدت شش روز از ۱۱ شهریورماه در تهران آغاز شده است.

این دوره با محوریت مباحثی همچون تفکر فرهنگ، تمدن ما و غرب، تاریخ انبیاء، مدیریت سیاسی پیامبر اسلام(ص) در مواجهه با کفار و منافقین، تجارب موفق تربیت و کار تشکیلاتی در حال برگزاری است.

دوره تربیت مربی اشراق از دوشنبه با حضور یکصد نفر از مسؤولان و مربیان جلسات قرآن شهرستان دزفول در اردوگاه شهید محلاتی تهران در حال برگزاری است. این نشست ‌ها با حضور حسن عباسی و حجت‌ الاسلام دسمی همراه بوده است.

راهیابی دو خوزستانی به فینال رشته ترتیل چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن

اسامی فینالیست‌ های رشته ترتیل چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد که از استان خوزستان دو نفر به این مرحله راه یافته ‌اند.

رحیم شریفی و محمد کرملاچعب دو نماینده استان خوزستان در رشته ترتیل هستند که به فینال این رشته در چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن راه یافته ‌اند.

فینال این رقابت روز پنج شنبه ۱۶ شهریورماه در سالن شماره دو برگزار شد./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات