۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۲۳۵۹۵
امام جمعه بیرجند:

انقلاب اسلامی بن بست ندارد

امام جمعه بیرجند گفت: در انقلاب اسلامی به هیچ عنوان بن بستی وجود ندارد و یک مسلمان یا انقلابی خود را در بن بست می‌اندازد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امام جمعه بیرجند و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی به هیچ عنوان بن بستی وجود ندارد و یک مسلمان یا انقلابی خود را در بن بست می‌اندازد.

وی گفت: مشکلات امروز که با آن مواجه هستیم ربطی به نظام اسلامی، قانون اساسی و اسلام ندارد و این مشکلات به دلیل هواهای نفسانی انسان‌ها است.

امام جمعه بیرجند افزود: برخی از افراد که اسم از خوشحالی می‌برند می‌خواهند زمینه‌های فساد را در جامعه به وجود بیاورند و همانطور که از زبان مقام معظم رهبری شنیدید بیرجند و استان شهر علم و ایمان است اما متاسفانه برخی می‌خواهند ایمان را از این شهر بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در ماه ذی‌الحجه که بسیاری از افراد به دنبال اعمال این ماه و خواندن دعای عرفه بودند برخی از همین آقایان که می‌گویند باید خوشحال باشیم در سالن شهیدین قاسمی بیرجند که به نام دو شهید بزرگوار نام‌گذاری شده است و در حالی که شرایط مناسبی برای برگزاری کنسرت ندارد این افراد با چشم‌پوشی از بسیاری از قوانین در این سالن مراسمی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه در این کنسرت که اخیرا برگزار شد زن و مردم مختلط بودند و هیچ قانونی را رعایت نکردند و در زمانی از کنسرت نیز برق سالن خاموش شد و همچنان صدای زن و مرد بلند بوده است.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: آقایان اسم این مراسم را می‌گذارند خوشحالی! در حالی که در همین شهر پدری کارخانه‌اش تعطیل است و کارگری نیز هر شب با دست خالی به خانه برمی‌گردد و افرادی در ماه با 45 هزار تومان یارانه زندگی می‌کنند و روستاییان نیز از آب خوردن برخوردار نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه با این شرایط مردم، چطور می‌توانیم خوشحال باشیم، اظهار کرد: همان افرادی دم از خوشحالی می‌زنند و این کارها را انجام می‌دهند که می‌گویند فلان آقا می‌خواهد پیاده‌روها را دیوار کند.

وی با بیان اینکه حرف‌های حاشیه‌دار را کسانی می‌زنند که می‌خواهند خوشحال باشند و مسیر را برای خود هموار کنند، افزود: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند آتش به اختیار، یعنی از ناموس و دین خود بر اساس تقوا دفاع کنید اما باید جلوی این تندپردازی‌های برخی افراد و جلوی حرکات آن‌ها را گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بسیاری از افراد در این شهر و کشور با حداقل‌ها زندگی می‌کند و نان شب و آبی برای خوردن ندارند اما یک فرد با کنسرتی که برگزار می‌کند 50 تا 60 میلیون تومان را به جیب می‌زند، چرا این بی عدالتی‌ها در کشور باید باشد؟

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: همین افراد که به دنبال حاشیه هستند در این جریان‌ها و کنسرت‌ها حضور دارند، شما به عنوان یک مسؤول باید در کشور پیشتاز باشید و سیاستی در جامعه ایجاد شود که دردی از مردم را دوا کند./880/۲۰۱/ح

 

ارسال نظرات