۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۳۶۷۷
آیت الله محمدی عراقی:

طلاب با همتی جهادی در عرصه تبلیغ دین گام بردارند

آیت الله محمدی عراقی گفت: طلاب و روحانیان باری بزرگ به دوش دارند و آن تبلیغ دین در عرصه های مختلف است، طلاب باید خوب درس بخوانند و خود را آماده تبلیغ و جهاد در راه اسلام و انقلاب کنند.
آیت الله محمدی عراقی

آیت الله محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به افتتاح حوزه علمیه امام صادق(ع) مدرسه عمادالدوله کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: روحانیت همچون مشعل است و مسیر تاریک انسانها را نورافشانی می کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان تصریح کرد: روحانیت نقش هادی و دستگیری معنوی دارد و علاوه بر انجام وظایف خویش باید تربیت اخلاقی و معنوی انسانها را تقویت بخشد.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیان باری بزرگ به دوش دارند و آن تبلیغ دین در عرصه های مختلف است، طلاب باید خوب درس بخوانند و خود را آماده تبلیغ و جهاد در راه اسلام و انقلاب کنند.

آیت الله محمدی عراقی اظهار داشت: طلاب از سختی های راه نهراسند و با همتی جهادی به دنبال کارهای نشدنی رفته و وضعیت جامعه را از حیث فرهنگی تقویت بخشند.

این مسؤول با اشاره به وظایف روحانیت، بیان داشت: جامعه روحانیت در جهت استحکام معنوی جامعه گام برداشته و آبروی اسلام را با حفظ شأن طلبگی و پاسداری از اسلام ناب محمدی حفظ کنند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان در پایان تأکید کرد: مسؤولان حوزوی نسبت به تربیت طلاب از حیث علمی و اخلاقی اهتمام ویژه داشته باشند زیرا هر چه طلاب از نظر علمی در جایگاه والایی باشند اما فقر دینی داشته باشند قطعا دچار انحراف خواهند شد./۸۵۷۱/۳۰۲/ح

ارسال نظرات