۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۵۲۳۶۸۱
آیت الله حیدری:

کرامت، معنویت و رفاه در سایه دفاع از ولایت فقیه است

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه بهترین روز برای شاد کردن خانواده و فرزندانان عید غدیر است، گفت: عزت، کرامت، معنویت و رفاه در سایه دفاع از ولایت فقیه است.
آیت الله محسن حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری جمعه شب در جشن بزرگ ولایت که در امامزاده عبدالله(ع) بخش صیدون شهرستان باغملک برگزار شد، با اشاره به اینکه ولایت فقیه، شاخه ای از درخت ولایت که در عصر جدید اسلام را زنده نگه داشته است، اظهار داشت: ولایت فقیه با جمهوری و انقلاب اسلامی، سیمای رئوف و واقعی اسلام را به جهان نشان می دهد و عزت، کرامت، معنویت و رفاه در سایه دفاع از ولایت فقیه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید همه توان را در راه حمایت از ولایت، و ولایت فقیه صرف کنیم، ابراز داشت: ولایت علی(ع) کمال دین است، اسلام بعد از پیامبر(ص) با ولایت علی(ع) و محوریت ولایت وی مورد پسند خداوند قرار گرفت و عناد با ولایت امیرمؤمنان(ع) کفر است.

امام جمعه موقت اهواز با توصیه حاضران به اینکه دل فرزندان خود را با علی(ع) الفت دهند، افزود: بهترین روز برای شاد کردن خانواده و فرزندانتان عید غدیر است و این عید را در خاطر کودکان خود جاودان کنید.

آیت الله حیدری گفت: روز عید به دید و بازدید بروید، دل ایتام و خویشان خود را شاد کنید.

وی در پایان با اشاره به جاده خطرناک و صعب العبور امام زاده عبدالله(ع) از مسؤولان استانی خواست با حفر تونل از مال و جان زائران و مردم منطقه حفاظت کنند و به گردشگری این منطقه رونق بخشند./۹۴۵۶/پ۲۰۳/ح

ارسال نظرات