۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۲۳۸۷۱
نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان:

بانکداری اسلامی لازمه رونق اقتصادی کشور است

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به قوانین و مؤلفه های بانکداری اسلامی، گفت: فعالیت بانکها بر پایه بانکداری اسلامی که از ربا به دور است در رونق اقتصادی کشور نقش آفرین است.
بانکداری اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام شمس الله جلیلیان، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در نشستی که با حضور رییس شعب بانک مهر اقتصاد به مناسبت هفته بانکداری اسلامی در دفتر وی برگزار شد، گفت: فعالیت بانک ها بر اساس قوانین اسلامی و دوری از ربا در رونق اقتصادی کشور مؤثر است.

وی با گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی افزود: وجود بانک ها برای اقتصاد کشور و رونق بخشیدن به فعالیت های اقتصادی ضروری است.

حجت الاسلام جلیلیان اظهار داشت: بانک ها و مؤسسات مالی می توانند با جمع آوری سرمایه های سطح جامعه، آن ها را با رعایت مسائل شرعی بانکی در قالب پرداخت تسهیلات در چرخه تولید و اشتغال به گردش درآورند.

وی عنوان داشت: تولید و اشتغال زایی موجبات شکوفایی اقتصادی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را فراهم می اورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر ضرورت توجه به مؤلفه های بانکداری اسلامی خاطرنشان کرد: ریشه بانکداری اسلامی بر پایه بانکداری بدون ربا است و این مهم در رونق اقتصادی کشور نقش آفرین است.

وی اظهار داشت: در جهت تحقق بانکداری اسلامی باید قانون گذاری به صورت صحیح و دقیق اجرا شود و مؤلفه های اقتصاد مقاومتی همواره مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام جلیلیان در ادامه با تأکید بر اینکه حوزه نباید نسبت به بانکداری اسلامی بی تفاوت باشد، خاطرنشان کرد: با تبیین مؤلفه های بانکداری اسلامی باید در جهت عمران و آبادانی جامعه گام برداشت./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات