۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۲۳۸۹۹
معاون فرهنگی مدرسه فاطمیه الیگودرز:

مراسم اختتامیه کانون های فرهنگی الیگودرز برگزار شد

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز با اشاره به برپایی کانون های فرهنگی در ایام تابستان در شهرستان الیگودرز با حضور طلاب و مبلغان حوزه علمیه خواهران، گفت: مراسم اختتامیه این کانونها امروز با حضور طلاب مبلغ برگزار شد.
فعالیت تبلیغی مبلغان خواهر

وجیهه ابوالحسنی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کانون های فرهنگی با همکاری کمیته امداد الیگودرز ویژه مدد جویان این شهرستان در اوایل ایام تابستان دایر شد.

وی با بیان اینکه جهت انجام فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و آموزشی خواهران طلبه و دانش آموختگان مدرسه علمیه خواهران الیگودرز به این کانون ها اعزام شد، افزود: در این راستا کلاس های فرهنگی آموزشی با حضور و فعالیت هفت نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

ابوالحسنی اظهار داشت: این کانون ها با هدف بصیرت بخشی و ارائه آموزش هایی در جهت تبیین سبک زندگی اسلامی و مصون سازی خانواده ها و جوانان در برابر آسیب های اجتماعی برگزار شد.

وی در ادامه یادآور شد: کلاس های آموزشی این کانون های تابستانه با محوریت برگزاری کلاسهای خیاطی، سفره آرایی، تواشیح، قرآن و نقاشی کودکان برپا بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز در ادامه اظهار داشت: کارگاه های آموزشی با محوریت ارائه سبک زندگی اسلامی و توجه به مؤلفه های این سبک زندگی در این ایام با حضور، فعالیت و سخنرانی مبلغان و طلاب اعزامی در جمع مددجویان کمیته امداد برگزار شد.

وی هدف از نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را هوشیاری مادران و بانوان در جهت نحوه تربیت اسلامی فرزندان و مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

ابوالحسنی اظهار داشت: با بصیرت بخشی بین قشر بانوان و مادران می توان در تربیت دینی فرزندان نقش آفرین شد و رواج آسیب های اجتماعی در جامعه و کشاندن این آسیبها به کانون خانواده ها گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امروز مراسم اختتامیه این کانون های فرهنگی برگزار شد، عنوان داشت: در دیگر ایام سال فارغ التحصیلان مدرسه علمیه فاطمیه الیگودرز و طلاب در حال تحصیل در مدارس و دیگر نهادها همچنان فعالیت تبلیغی خود را در جهت بصیرت بخشی به آحاد مردم به ویژه بانوان و دختران ادامه می دهند./9459/ت303/ب1

ارسال نظرات