۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۲۳۹۲۶
با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان؛

طلاب مدرسه علمیه عالی نواب معمم شدند

مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه عالی نواب با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان برگزار شد.
عمامه گذاری طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه عالی نواب ظهر امروز، همزمان با ایام جشن عید سعید غدیر با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و جمعی دیگر از شخصیت های حوزوی در این مدرسه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر نوایی، معاون فرهنگی اجتماعی حوزه علمیه خراسان در ابتدای این مراسم با اشاره به فرارسیدن عید سعید غدیر و تبریک این ایام خجسته، حرکت طلاب علوم دینی را در راستای پیام این عید سعید قلمداد کرد و خطاب به حضار، گفت: شما عزیزان در ایام مقدسی به لباس روحانیت ملبس می شوید چرا که تداوم خط غدیر در این لباس قرار داده شده است.

وی با بیان این که روحانیت به دنبال دفاع از دین خدا و نشر معارف دینی در جامعه است، این هدف را در راستای پیام واقعه عظیم غدیر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی مدیر حوزه علمیه خراسان سخنران ویژه این مراسم بود و طی سخنانی محور اصلی حرکت روحانیت را کسب رضایت الهی و فعالیت در راه پروردگار متعال خواند و اظهار کرد: علم آموزی و فراگیری دانش فقط باید برای خدا باشد و ما در حوزه های علمیه انگیزه دیگری از علم آموزی نداریم چرا که می خواهیم در راه رضای پروردگار رسالتی را بر دوش بکشیم.

عمامه گذاری تنی چند از طلاب مدرسه علمیه عالی نواب پایان بخش این مراسم بود که به دست حجت الاسلام والمسلمین سید مصباح عاملی و با حضور حجج اسلام نوایی، اسفندیاری و فردوسی پور انجام شد./820/پ203/ب1

ارسال نظرات