۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۲۳۹۵۶
در بخش خواهران؛

آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد

آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.
چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران عصر امروز شنبه 19 شهریور ماه در حسینیه ثارالله ارومیه با حضور مسؤولان و مدیران کشوری و استانی، جامعه قرآنی و قاریان و حافظان شرکت کننده در این دوره از مسابقات آغاز شد.

در آیین افتتاحیه مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، قاری ممتاز مسابقات بین المللی مالزی در سال 96، حامد علیزاده به تلاوت قران پرداخت.

اجرای تئاتر حضرت مریم(س)، خیر مقدم گویی تاجفر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، گفت‌وگو با حجت الاسلام و المسلمین حمید محمدی دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، اجرای گروه مدیحه سرایی تسنیم و تجلیل از شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش خواهران بود.

براساس این گزارش، آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران در حسینیه ثارالله ارومیه به طور مستقیم از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قرآن پخش شد.

گفتنی است، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران از فردا 20 شهریورماه با رقابت 400 متسابق در رشته های مختلف حفظ کل، حفظ 10 و 20 جزء، قرائت، ترتیل، مدیحه‌سرایی و معارف در مجتمع شهید کاظمی ارومیه برگزار شده و تا 26 شهریور ماه ادامه می‌یابد./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات