۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۲۴۳۵۶
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

دستگیری از محرومان باید به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه گفت: مردم استان باید در جهت گره گشایی از نیازها و مشکلات محرومان همواره پیشگام باشند تا در استان نیازمندی دیگر وجود نداشته باشد.
حجت الاسلام عباسیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام آیت عباسیان مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ظهر امروز در مراسم توزیع هدایای واقفان خیر اندیش به دانش آموزان که در مجتمع فرهنگی زیتون برگزار شد ابراز داشت: دستگیری از محرومان و نیازمندان باید به صورت فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم استان باید در جهت گره گشایی از نیازها و مشکلات محرومان همواره پیشگام باشند تا در استان نیازمندی دیگر وجود نداشته باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه درآمدهایی که از موقوفات حاصل می شود در استان کرمانشاه در راستای ارتقا استان و مرتفع ساختن مشکلات محرومان عملیاتی می شود.

این مسؤول یادآور شد: وقف و آثار آن باید در جامعه اشاعه یابد و قطعأ ثمرات آن نیز در استان نتایج مثبتی را به همراه دارد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه مطرح کرد: مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با حمایت واقفان خیراندیش بسترهای ارتقا و اعتلای استان را فراهم کرده و همواره نسبت به دستگیری از نیازمندان و محرومان پیشگام هستند.

حجت الاسلام عباسیان با اشاره به اقدامات اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: اعزام 1500 نفر از مردم به مشهد مقدس، توزیع مواد غذایی در بین نیازمندان و محرومان،تهیه ملزومات تحصیلی برای دانش آموزان و مواد دیگر از جمله اقدامات این مجموعه با حمایت واقفان خیراندیش است.

این مسؤول در پایان اظهار داشت: امید است با عملیاتی ساختن منویات رهبر معظم انقلاب و رسالت اداره اوقاف و امور خیریه بتوانیم گامی سازنده در جهت احیای اقتصاد و مشکلات جامعه برداریم./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات