۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۲۴۳۶۶
مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب:

سازمان های به اصطلاح حقوق بشر در دست قدرت های استعماری است

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به اینکه سازمان های به اصطلاح حقوق بشر در دست قدرتهای استعماری می چرخد، گفت: مطالبه جدی مسلمانان از مجامع بین المللی توقف خشونت علیه مسلمانان بوده و باید در سایه اتحاد اسلامی برخوردی جدی با دولت میانمار صورت گیرد.
حجت الاسلام مختار سلیمانی

حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به نسل کشی مسلمانان میانمار ابراز داشت: سازمان های به اصطلاح حقوق بشر در دست قدرتهای استعماری می چرخد و ماهیت منافع محورانه دارد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر با قضیه میانمار همچون قضایای فلسطین و یمن برخورد می کنند و با کمال بی تفاوتی از جنایات رخ داده چشم پوشی می کنند.

وی در ادامه بیان داشت: مطالبه جدی مسلمانان از مجامع بین المللی توقف خشونت علیه مسلمانان بوده و باید در سایه اتحاد اسلامی برخوردی جدی با دولت میانمار صورت گیرد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: اتحاد مسلمانان نقش مهمی در شکست هیمنه پوشالی دشمنان دارد بنابراین باید در راستای تقویت اتحاد جوامع اسلامی گام برداشت.

مدیر حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب یادآور شد: در هر نقطه ای از جهان که مسلمانان به اتحاد دست یافته اند قطعأ بر مستکبران پیروز شده اند.

این مسؤول تأکید کرد: باید نقشه های شوم استعمارگران را نقش بر آب کرد و اجازه نداد لطمه ای بر اتحاد جوامع اسلامی وارد شود زیرا تا زمانی که اتحاد در جوامع اسلامی وجود داشته باشد هیچ قدرتی توانایی ایستادگی در برای مسلمانان را نخواهد داشت.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: دشمنان قدرت جوامع اسلامی را دریافته اند و به دنبال تخریب و بر هم زدن این اتحاد هستند بنابراین نباید اجازه داد هجمه های دشمنان اثری بر حق خواهی و حق طلبی جوامع اسلامی گذاشته و آنها را متفرق سازد./8571/ت302/ب1

ارسال نظرات