۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۴۳۷۶
آیت الله ممدوحی:

سازمان‌ها و دولت‌های اسلامی علیه دولت میانمار اقدام عملی کنند

عضو جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه امروز جهان اسلام باید به صدور پیام عبور اکتفا نکند، خواستار تهدید و اقدام عملی علیه دولت جنایتکار میانمار از سوی دولت‌ها و سازمان‌های اسلامی شد.
ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نسل کشی مردم مسلمان روهینگیایی میانمار، گفت: حقیقت ابن همه ظلم و جنایت مستکبران علیه مسلمانان جهان ترس و واهمه آنان از اسلام است در غیر این صورت مستکبران با هیچ نحله دین و مذهبی در دنیا کاری ندارند.

وی افزود: امروز در کشور هندوستان هزاران مذهب و آیین وجود دارد، برخی از مردم هند موش و بعض دیگر آنقدر پستند که نطفه انسان می‌پرستند اما همین مستکبران و ظالمان زورگو نه تنها به فرق ضاله و مذاهب انحرافی کاری ندارند بلکه شعار هرکس باید در دین خود آزاد باشد سر می‌دهند.

آیت الله ممدوحی ادامه داد: همین بوداییان افراطی در میانمار  به رکیک‌ترین و خرافی‌ترین مسائل معتقدند اما کسی به آنان خرده‌ای نمی‌گیرد در حالی که در هر نقطه از جهان اگر بویی از اسلام استشمام شود حتی اگر در دورترین نقطه جهان هم باشد مستکبران علیه مسلمانان آن خطه اقدام کرده با شدیدترین وجه ممکن با آنان برخورد می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با استناد به آیه‌ای از قرآن مجید، ابراز کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: "یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون" می‌خواهند نور خدا را با فوت کردن خاموش کنند اما خداوند نور خود را تمام می‌کند اگر چه کافران اکراه داشته باشند؛ اسلام هرگز با این جنایات که در نقاط مختلف علیه مسلمانان صورت می‌گیرد هرگز تضعیف نمی‌شود و تا ابدیت پایدار است.

وی در پاسخ به این پرسش که علمای جهان اسلام برای جلوگیری از نسل کشی مسلمانان میانمار چه وظیفه‌ای دارند؟ گفت: امروز تنها صدور پیام و بیانیه در راستای توقف این جنایات در میانمار کافی نیست بلکه جهان اسلام باید هرچه سریع‌تر اقدام به تهدید دولت جنایتکار میانمار کرده و عملا از ارتکاب جنایت و خشونت علیه مردم مظلوم روهینگایی جلوگیری کنند.

آیت الله ممدوحی، آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیسم را عامل اصلی جنایت در میانمار دانست و اظهار داشت: گروه تکفیری داعش که مولود آمریکا و اسرائیل است مردم سوری را با عنوان یهودی سر می‌بریدند اما زمانی که به آنان گفته می‌شد که اسرائیلی‌ها یهودی هستند با آنان کاری نداشتند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تمام جانیان در میانمار دست نشانده اسرائیل و آمریکای جنایتکار هستند و هر فسادی که در هرگوشه از زمین شعله‌ور می‌شود از ناحیه این او خونخوار جنایتکار است./813/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات