۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۵۲۴۴۴۲

مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با امام جمعه تبریز دیدار کردند

مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با حضور در بیت امام جمعه تبریز درخصوص انتخاب استاندار جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ضیاء الله اعزازی، رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه دیدار نمایندگان مجلس با امام جمعه تبریز در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف این دیدار پرداخت و اظهار داشت: در این دیدار دیدگاه‌ها و نکته نظرات وکلای ملت درخصوص انتخاب استاندار جدید آذربایجان‌شرقی مطرح شد.

وی با بیان این‌که حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نیز با نظرات مجمع در انتخاب استاندار همسو بوده و معتقد بود که استاندار جدید باید با نگرشی اعتدالی و فراجناحی انتخاب شود، خاطرنشان کرد: در این دیدار تأکید بر آن شد که نمایندگان استان بر سر انتخاب استاندار هیچ اختلافی با همدیگر ندارند ولی در عین حال خواهان فردی توانا و متخصص هستند.

نماینده مردم بناب در مجلس با اشاره به این‌که نمایندگان مردم شاخص ها و چارچوب تعیین شده بر اساس معیارهای طرح شده را برای انتخاب استاندار جدید به وزارت کشور اعلام کردند، گفت: در نشست مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی به صورت مصداقی روی گزینه خاصی برای استانداری آذربایجان شرقی بحث نشد.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نمایندگان استان با همفکری و همدلی شاخص هایی را تعیین کرده و در اختیار وزارت کشور قرار خواهند داد، گفت: انتظار داریم استاندار جدید آذربایجان شرقی با معیارهای ارایه شده انتخاب شود و البته دولت در تعیین نماینده خود آزاد است.

وی داشتن توانایی، قدرت اجرایی بالا، سابقه اجرایی در سطح ملی، دارا بودن توانایی جهت انسجام بخشی به تمام جریان‌ها و سلیقه های سیاسی، تجربه موفق در کارآفرینی، تعامل با سایر قوا، نیروهای مسلح و نماینده ولی فقیه در استان را از جمله شاخص های مورد درخواست مجمع نمایندگان استان برای استاندار جدید اعلام کرد.    

اعزازی با تأکید بر این‌که گزینه تصدی استانداری آذربایجان شرقی باید مورد قبول افکار عمومی مردم استان باشد، گفت: نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی نیز دیدگاه‌هایی ارزشمند درخصوص استاندار جدید داشت که در جمع‌بندی مباحث طرح شده برای ارسال به وزارت کشور لحاظ گردید./935/پ203/ب1

ارسال نظرات