۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۵۲۴۴۴۳
رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش:

اتحاد و یکپارچگی، داروی بیماری مظلومیت مسلمانان در جهان است

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش گفت: اتحاد و یکپارچگی کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان می تواند دستان جنایتکار استکبار جهانی را برای همیشه از سر مسلمانان جهان کوتاه و قطع کند.
حجت الاسلام کریم آبادی

حجت الاسلام محمد صادق کریم آبادی رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به وقایع میانمار و ظلم و کشتار مسلمانان ابراز داشت: آنچه مشاهده می شود سکوت مرموز مجامع بین المللی و مدافعان دروغین بین المللی حکایت از اتحاد مراکز قدرت و ثروت در جهان بر نسل کشی مسلمانان در نقاط مختلف جهان است.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش تصریح کرد: دشمنان اسلام اسلام هرجا بتوانند مسلمانی را به قتل برسانند دریغ نخواهند کرد و علت آن نیز ترس استعمارگران و مستکبران عالم از قدرت اسلام و گرایش مردم دنیا به اسلام و عدالت خواهی است.

وی در ادامه با اشاره به ترس استکبار از گسترش و توسعه اسلام در جهان بیان داشت: اگر اسلام و عدالت خواهی در جهان فراگیر شود بساط زور و ظلم و سرمایه داری برچیده خواهد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: هرجا کشتار و ظلم به نفع استکبار باشد سکوت حاکم است ولی هر جا که ظالمی و قاچاقچی که به استکبار جهانی وصل بوده و به منافع او مربوط است ندای حقوق بشر در جهان طنین انداز است.

حجت الاسلام کریم آبادی اظهار داشت: وظیفه کشورهای اسلامی در مورد میانمار و امثال آن را پیامبر اکرم (ص) مشخص کرده اند آنجا که می فرماید کسی که روز خود را آغاز کند و به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست و یا کسی که ندای کمک خواهی یا للمسلمین مظلومی را بی پاسخ بگذارد از ما نیست.

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه غرب ارتش ادامه داد: کشورهای اسلامی دو وظیفه دارند یکی با اتحاد و یکپارچگی در دنیا به عنوان قدرت برتر، اعلام وجود کنند و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب دارای حق وتو در شورای امنیت شوند تا حق مسلمانان ضایع نشود.

وی ابراز داشت: مسلمانان باید آموزه های دینی را پاس بدارند که یکی از آن موارد بی تفاوت نبودن به امور مسلمانان و به داد مظلوم رسیدن است که نمونه اش مسأله میانمار است، قطعأ اگر بی تفاوت باشیم یک زمانی نوبت ما هم خواهد رسید و دشمن با قتل عام سایر مسلمانان روزی به سراغ ما نیز خواهد آمد.

این مسؤول یادآور شد: محکوم کردن و بیانیه دادن خوب است اما کافی نیست و باید چاره ای اندیشید و اقدامی کرد تا جلوی قتل عام گرفته شود و کمک های انسان دوستانه به آنها برسد، امید است دولت جمهوری اسلامی ایران در این مورد وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

حجت الاسلام کریم آبادی گفت: اتحاد و یکپارچگی کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان می تواند دستان جنایتکار استکبار جهانی را برای همیشه از سر مسلمانان جهان کوتاه و قطع کند.

وی در پایان تأکید کرد: داروی بیماری مظلومیت که در حال حاضر گریبانگیر مسلمانان در نقاط مختلف جهان شده اتحاد است و همانطور که مرحوم کاشف الغطاء(ره) فرمود گنبد اسلام بر کلمه توحید و توحید کلمه استوار است./۸۵۷۱/ت302/ب1

ارسال نظرات