۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۵۲۴۴۴۴
در ارومیه؛

اختتامیه بخش نخست چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران برگزار شد

اختتامیه بخش نخست چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران با تجلیل از برترین های رشته های معارفی قرآن کریم در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.
اختتامیه بخش اول مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، آیین اختتامیه بخش اول چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران امروز سه شنبه 21 شهریور ماه با حضور مسؤولان و مدیران کشوری و استانی، جامعه قرآنی و متسابقین در این دوره از مسابقات در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد.

آیین افتتاحیه مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با تلاوت استاد و پیشکسوت قرآنی آذربایجان غربی، دکتر مصطفی صولتی آغاز بکار کرد.

در ادامه از خانواده شهید مدافع حرم ارومیه، یاسین قنبری با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، فرماندار ارومیه و معاون سیاسی فرماندار ارومیه تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از برترین های رشته های حفظ و معارف حدیث، تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی، دعاخوانی و مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

براساس این گزارش، آیین اختتامیه بخش اول چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران در حسینیه ثارالله به صورت مستقیم نیز از شبکه قرآن و معارف سیما و رادیو قران پخش شد.

گفتنی است، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش خواهران از 19 شهریورماه با رقابت 400 متسابق در رشته های مختلف حفظ کل، حفظ 10 و 20 جزء، قرائت، ترتیل، مدیحه‌سرایی و معارف در مجتمع شهید کاظمی ارومیه برگزار شده و تا 26 شهریور ماه ادامه می‌یابد./936/پ202/ب1

ارسال نظرات