۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۲۴۴۷۹

تحصیل بیش از ۱۵۰ طلبه در مدرسه دارالعلم آیت الله بهبانی

مدیر مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی با اشاره به اینکه پاسخ به شبهات و هجمه های فرهنگی اهم فعالیت های تبلیغی مبلغان مدرسه است، گفت: هم اکنون بیش از ۱۵۰ طلبه در همه پایه های تحصیلی مدرسه به تحصیل می پردازند.
حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی بلادیان، مدیر مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی، در مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه که شامگاه گذشته با حضور علما، فضلا و آیت الله موسوی جزایری و خانواده های طلاب برگزار شد، با اشاره به اینکه دارالعلم به دست آیت الله بهبهانی تأسیس شده است، اظهار داشت: این حوزه از زمان تأسیس تاکنون منشأ خیرات و برکات فراوانی بود و در مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن خدمات ارزنده ای برای ارشاد و تبلیغ مردم و مؤمنان استان صرف کرد.

مدیر مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی عنوان کرد: هم اکنون بیش از ۱۵۰ طلبه در همه سطوح(مقدمات تا سطح ۳) در مدرسه به تحصیل می پردازند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه طلاب مدرسه به امر تبلیغ اهتمام ویژه ای دارند، ابراز داشت: طلاب در ضمن تحصیل و تهذیب فعالیت های تبلیغی را انجام می دهند.

حجت الاسلام بلادیان خاطرنشان کرد: پاسخ به شبهات و هجمه های فرهنگی صورت گرفته در استان از اهم فعالیت های تبلیغی طلاب مدرسه است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا ثمره فعالیت های مدرسه به زودی در استان نتیجه دهد.

لازم به ذکر است، مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه دارالعلم آیت الله بهبهانی از سوی صدا و سیمای استان و شبکه جهانی الاهواز پوشش داده شد./۹۴۵۶/پ203/ب1

ارسال نظرات