۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۲۴۵۷۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

صداوسیما مراسم ایام محرم را به سراسر جهان منعکس کند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار می رود مدیران و کارکنان زحمتکش صدا و سیمای مرکز خوزستان با کارهای هنری و فاخر در ایام محرم و نیز مراسم بزرگ اربعین حسینی، وفاداری مردم ولایت مدار و حسینی خوزستان و البته زائران حسینی را به مانند گذشته به طور وسیعی به جهانیان منعکس کنند.
آیت الله فرحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز چهارشنبه 22 شهریورماه با حضور در صدا و سیمای مرکز خوزستان، موفقیت این مرکز در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیمای کشور در سنندج را به مدیر کل و کارکنان این مرکز تبریک و تهنیت گفت و نیز دیداری با مدیر کل مرکز صدا و سیمای خوزستان داشت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: موفقیت صدا و سیمای مرکز خوزستان در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما در حقیقت نشان دهنده تلاش های مسؤولان و کارکنان ساعی این مرکز است.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با اشاره به اینکه بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران اسلامی است، افزود: استان خوزستان دارای ظرفیت در تمامی عرصه های مختلف است و در واقع شاهدیم که تلاشگران صدا و سیمای مرکز خوزستان در معرفی توانمندی های این استان همت های فراوانی می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: تلاش های مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز خوزستان در ایام ماه مبارک رمضان بسیار چشمگیر بود که تحسین همگان را در پی داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز داشت: انتظار می رود مدیران و کارکنان زحمتکش صدا و سیمای مرکز خوزستان با کارهای هنری و فاخر در ایام محرم و نیز مراسم بزرگ اربعین حسینی، وفاداری مردم ولایتمدار و حسینی خوزستان و البته زائران حسینی را به مانند گذشته به جهانیان منعکس کنند./9453/پ202/ب1

ارسال نظرات