۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۵۲۴۷۶۴
آیت الله علما:

توجه به ‌آیات قرآن سبب تقویت روحیه انقلابی امام خمینی شد

آیت الله علما گفت: آنچه سبب تقویت روحیه انقلابی و الهی امام خمینی (ره) شد توجه به آیات قرآن و تعالیم این کتاب آسمانی بود و نتیجه آن همراهی مردم با این مرد بزرگ و پیروزی انقلاب شد.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در همایش اختتامیه دوره شبانه روزی ارتقای مهارتهای حفظ قرآن کریم که با حضور مسؤولان اداره کل اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه استان کرمانشاه در مجتمع فرهنگی آل آقا برگزار شد ابراز داشت: باید کلام خدا را در جامعه اشاعه داد تا تأثیرات آن در جامعه سبب برکت و پیشرفت شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد: آنچه سبب تقویت روحیه انقلابی و الهی امام خمینی (ره) شد توجه به آیات قرآن و تعالیم این کتاب آسمانی بود و نتیجه آن همراهی مردم با این مرد بزرگ و پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه بیان داشت: امام خمینی (ه) با توجه به تعالیم قرآنی و الهی در برابر غرب و شرق قد علم کرد و دشمنان اسلام و انقلاب را به زانو درآورد.

این مسؤول اظهار داشت: تلاوت آیات قرآن کریم به انسان روحیه و نشاط می بخشد و علمای بزرگ اسلام همواره نسبت به این مهم تأکید فراوانی داشتند.

وی عنوان داشت: قرآن کریم باید با زندگی مردم عجین شود و فضای شهر همواره با آیات قرآن کریم معطر شود در اینصورت است که خطرات دشمنان اسلام دفع خواهد شد.

آیت الله علما ادامه داد: توجه و عمل به قرآن کریم زمینه ساز خداشناسی و تقرب الهی است و باید با اقتدا به مکتب ائمه اطهار (ع) قران را راهنما و نجات بخش زندگی خود بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: انسانها با عمل به دستورات خداوند در قرآن کریم می توانند افزون بر سعادت این دنیا یه خیر و برکت الهی در قیامت دست یابند.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تأکید کرد: هر اندازه که انسانها با قرآن کریم مأنوس شوند به همان اندازه می توانند از نورانیت این آیات بهره مند شده و آثار و برکات آن را در زندگی خود ببینند./۸۵۷۱/پ202/ب1

ارسال نظرات