۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۲۵۸۲۲
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران مطرح کرد؛

منفعت طلبی عامل سکوت مرگبار مجامع بین المللی در کشتار میانمار

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران منفعت طلبی را بزرگترین علت سکوت مرگبار مجامع بین المللی دانست و گفت: میانمار کشوری نفت خیز و از نظر جغرافیایی استراتژیک است که منفعت بسیاری برای آمریکا دارد.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی گلپایگانی امام جمعه موقت شهرستان ورامین و مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز در تجمع طلاب و روحانیان مدرسه علمیه جعفریه پیشوا که در همین حوزه برگزار شد، گفت: ایران چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان به ویژه مردم مظلوم میانمار است.

وی افزود: همه مردم و دولت‌های جهان اسلامی باید برای حمایت از مردم مظلوم میانمار اقدامات جدی انجام دهند.

حجت‌الاسلام محمودی گلپایگانی با بیان اینکه فاجعه‌ میانمار حادثه‌ای تلخ و کم سابقه در جهان بشریت نبوده و نیست، ابراز کرد: متاسفانه امروز در کشورهای اسلامی نمونه این جنایات فراوان دیده می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با تاکید براینکه سازمان ملل و شورای امنیت نقش اساسی در نسل کشی مسلمانان میانمار دارند، اظهار داشت: تاریخ مدام شاهد نقض حقوق بشر از سوی طالمان و مستکبران بوده است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران منفعت طلبی را بزرگترین علت سکوت مرگبار مجامع بین المللی دانست و گفت: میانمار از کشورهای نفت خیز و از نظر جغرافیایی کشوری استراتژیک است که منافع بسیاری برای آمریکا دارد برهیمن اساس حضور مسلمانان در این کشور سدی در مقابل منفعت طلبی آمریکا به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مسلمانان میانمار افرادی هستند که از ابتدای ظهور اسلام به دین آسمانی اسلام روی آوردند، آنان مسلمانان ریشه دار و مقاومی هستند که تا به امروز دین خود را حفظ کرده‌اند.

حجت‌الاسلام محمودی گلپایگانی با تاکید براینکه ایران مرکز ثقل فریاد علیه استکبار و مزدوران جنایتکار جهان است، عنوان کرد: مردم ایران همزمان با اعتراض مردم جهان به تبعیت از قرآن کریم در مقابل نسل کشی مسلمانان میانمار سکوت نکرده و با برگزاری تجمع و راهپیمایی کشتار دولت جنایتکار میانمار را محکوم کردند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین ادامه داد: روشنگری و بصیرت افزایی از وظایف مهم طلاب و روحانیان به شمار می‌رود اما در جریان میانمار لازم است دیگر دستگاه‌ها نیز ورود پیدا کرده و جنایات میانمار را محکوم کنند./813/پ202/ب1

ارسال نظرات