۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۵۲۵۸۲۵
امام ‌جمعه شادگان تاکید کرد؛

ضرورت توجه و تلاش برای توسعه ورزش همگانی

امام جمعه شادگان گفت: توسعه و گسترش ورزش همگانی به ویژه در بخش جوانان امری حائز اهمیت است و به طور جدی باید در دستور کار مسؤولان مربوطه قرار گیرد چرا که سبب نشاط اجتماعی جامعه خواهد شد.
شادگان شرفی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان در بازدید از هیأت های ورزشی این شهرستان، با اشاره به اهمیت ورزش‌های همگانی اظهار داشت: ورزش همگانی یکی از ارکان مهم پیشرفت در حوزه ورزش‌های قهرمانی است.

امام جمعه شادگان در خصوص اهمیت ورزش‌های همگانی افزود: ورزش همگانی مهم‌ترین رکن در پیشرفت ورزش‌های قهرمانی است که نیاز به هزینه و امکانات زیادی ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شادگان تصریح کرد: به دلیل وجود فضا و آب و هوای مناسب در شهرستان شادگان، مسؤولان باید نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی داشته باشند تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را در شهرستان شادگان به دست آوریم.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه گسترش ورزش همگانی سبب نشاط جامعه خواهد شد، خاطرنشان کرد: گسترش و اهمیت دادن به ورزش همگانی در حقیقت سبب نشاط اجتماعی جامعه را در بر خواهد داشت.

حجت الاسلام شرفی در پایان گفت: با توجه به اینکه شهرستان شادگان دارای پتانسیل های بسیار خوبی در حوزه منابع انسانی است، انتظار می رود در امر ورزش تلاش بیشتری از سوی مسؤولان صورت بگیرد./9453/د103/ب1

ارسال نظرات