۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۲۵۸۴۱
مدیر مدرسه علمیه امام القائم تهران:

مسلمانان میانمار قربانی اختلاف در کشورهای اسلامی هستند

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران با تاکید براینکه نسل کشی مسلمانان میانمار هشداری جدی به جوامع اسلامی است، گفت: مسلمانان میانمار قربانی اختلاف در کشورهای اسلامی هستند.
حجت الاسلام مجتبی بدری

حجت الاسلام سید مجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن کشتار و قتل عام مردم میانمار گفت: آمریکا و اسرائیل مسبب اصلی بسیاری از جنایات در جهان هستند.

وی افزود: نسل کشی مسلمانان میانمار به دست ارتش این کشور با حمایت و نشان دادن چراغ سبز آمریکا و اسرائیل به دولت جنایتکار این کشور در حال انجام است.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران با اشاره به اینکه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی سلاح و تجهیزات ارتش میانمار را برای کشتار مردم مظلوم تامین کرده است، تصریح کرد: اسرائیل پازیگر پشت پرده این کشتار به شمار می‌رود.

حجت الاسلام بدری با تاکید براینکه نسل کشی مسلمانان میانمار هشداری جدی به جوامع اسلامی است، گفت: مردم بی دفاع میانمار قربانی اختلاف در کشورهای اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امروز افزون بر شیعیان، مسلمانان و علمای اهل سنت نیز باید این جنایت را محکوم کرده و با صدور فتوا دنیا را علیه دولت میانمار تحریک کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران با بیان اینکه مسلمانان میانمار از سالیان دراز و ابتدای ظهور اسلام در این کشور می‌زیستند، ابراز داشت: امروز جوامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر با آگاهی کامل به وقوع نسل کشی مسلمانان در میانمار زبان به دندان گرفته و تماشاچی مرگ انسانیت در این کشور هستند اما همین سازمان‌ها و نهادهای بین المللی زمانی که در ایران قاتلی قصاص می‌شود صدا در بوق و کرنای کرده دم از تضییع حقوق بشر می‌زنند.

حجت الاسلام بدری در پایان خاطر نشان کرد: انتظار همه مردم از وزارت امور خارجه و دستگاه‌های دیبلماسی کشور این است که با اقدامی عملی و بدور از صدور بیانه و غیره از مردم مظلوم میانمار حمایت کنند./813/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات