۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۲۵۸۹۱
حجت الاسلام لبخندان خبر داد؛

راه اندازی مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در قم

حجت الاسلام لبخندان از راه اندازی مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در شهر مقدس قم خبر داد.
حجت الاسلام لبخندان دیدار مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه با مراجع و علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام لبخندان مسؤول کمیته علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در دیدار اعضای این کنگره با حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی که امروز برگزار شد، با اشاره به این که امسال هفتمین سالی است که این کنگره در حال فعالیت در استان های مختلف کشور است، گفت: این کنگره برای این تشکیل شده است که محاسن کلام اهل بیت(ع) را به گوش همگان برساند.

وی ادامه داد: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) در همه استان های کشور تشکیل شده است؛ کارهای علمی زیادی در کنگره بین المللی امام سجاد(ع) صورت پذیرفته و هم اکنون بیش از هزار مقاله در دست بررسی است؛ اعضای این کنگره از استان های مختلف هستند و هرکدام در شهر و دیار خودشان در حال تبلیغ هستند.

حجت الاسلام لبخندان افزود: در پی تلاش های اعضای کنگره بین المللی امام سجاد(ع) مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در شهر مقدس قم به پشتیبانی مؤسسه فرهنگی سجادیه تشکیل شده است.

مسؤول کمیته علمی کنگره بین المللی امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: از جمله خدمات این کنگره آزادکردن زندانی ها، ساختن خانه، اطعام ایتام و اموری از این قبیل است که مصمم هستیم آنها را هر چه بیشتر انجام دهیم.

وی در پایان عنوان کرد: از روایت اول شهادت امام سجاد(ع) تا روایت دوم که یک دهه می شود، سعی داریم در هفتمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) عرصه فعالیت های خود را گسترده تر کنیم./841/پ۲۰۳/ج

ارسال نظرات