۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۲۵۹۰۹
آیت الله علما:

مدعیان حقوق بشر نسبت به فجایع میانمار خفقان گرفته اند

آیت الله علما با اشاره به کشتار مسلمانان در میانمار گفت: امروز مدعیان حقوق بشر نسبت به اتفاقات میانمار خفقان گرفته و هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما نماینده ولی ذفقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه ابراز داشت: امروز مدعیان حقوق بشر نسبت به اتفاقات میانمار خفقان گرفته و هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز مسلمانان میانمار با بی عدالتی و ظلم به دست کفار و با حمایت استکبار جهانی به قتل و عام مسلمانان می پردازند و هیچ کس جرأت مقابله با آنها را ندارد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه افزود: یکپارچگی مسلمانان و اعتراض به جنایات آنها قطعأ از اقدامات ددمنشانه در میانمار جلوگیری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان است و زمانی که این مهم را عملی کرد به قتل و کشتار مسلمانان در اقصی نقاط جهان می پردازد و بدین وسیله به دنبال اسلام هراسی و حذف اسلام در جهان است.

این مسؤول به خطرات فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید فضای مجازی را مدیریت کنند زیرا جوانان و نوجوانان را با مطالب مسموم و آلوده به انحراف می کشاند.

آیت الله علما تأکبد کرد: مطالب مسمومی که از سوی استکبار جهانی در فضای مجازی در اختیار جوانان قرار می گیرد بنیان خانواده ها را هدف قرار داده و سبب تزلزل بنیان خانواده ها خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید در هر عرصه ای عملیاتی شود، خانواده ها جوانان را نسبت به خطرات فضای مجازی آگاه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: قطعأ آمران امر به معروف و نهی از منکر جانشین خداوند بر روی زمین و تداوم دهنده مکتب و سیره انبیای الهی هستند./۸۵۷۱/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات