۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۲۵۹۸۷
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه:

جنایات میانمار عقبه آمریکایی صهیونیستی دارد

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: جنایات میانمار نشان دهنده آن است که این فجایع یک عقبه صهیونیستی و آمریکایی دارد و نهادهای مدعی حقوق بشر هم عملا سکوت اختیار کرده اند.
میانمار

حجت الاسلاموالمسلمین عبدالحسین خسروپناه، رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، درباره فجایع اخیر میانمار اظهار داشت: جمعی از مسلمانان به صورت غریبانه و مظلومانه در کشور میانمار کشته و شکنجه می شوند و این فجایع ضد بشری غیر قابل توجیه است.

رییس انجمن حکمت و فلسفه ایران در ادامه بیان داشت: متاسفانه کنفرانس کشورهای اسلامی و سایر سازمان های بین المللی سکوت اختیار کرده اند و هیچ برخورد و حتی نقد جدی علیه این فجایع از سوی این سازمان ها صورت نگرفته است.

عضو هیات امنا و هیات موسس دانشگاه امیرالمومنین اهواز تصریح کرد: جنایات میانمار نشان دهنده آن است که این فجایع یک عقبه صهیونیستی و آمریکایی دارد و نهادهای مدعی حقوق بشر هم عملا سکوت را انتخاب کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه با انتقاد از نخست وزیر ظالم میانمار، اظهار داشت: این خانم ظالم که صلح نوبل را به خود اختصاص داده بود در حال حاضر مشاهده می کنیم که این فجایعی که بر سر مردم خود آورده است دقیقا ضد صلح و ضد بشریت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این فجایع در کشور میانمار بیش از اینکه یک نزاعی میان بودائیان و مسلمانان باشد، نزاع سیاسی است و پشت این قضیه آمریکا و صهیوینیست ها قرار دارند./9453/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات