۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۲۶۰۶۳
مسؤول کمیته خواهران چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم:

بانوان قرآنی نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی دارند

مسؤول کمیته خواهران چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: بانوان قرآنی باید بتوانند تربیت قرآنی و دینی را در خانه پیاده کرده و از این طریق فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی را به جامعه تسری دهند.
چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش تفسیر

معصومه وجدانی در حاشیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان که در حسینیه ثارالله ارومیه در حال برگزاری است، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه اظهار داشت: محوریت تربیت فرزندان با بانوان است و تربیت دینی فرزندان در خانواده حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه باید در مرحله نخست مادران را با تربیت قرآنی آشنا کنیم، ادامه داد: اگر مادران با قرآن مأنوس باشند، می توانند فرزندان خوبی را نیز تربیت کنند.

وجدانی خاطرنشان کرد: مادران می توانند در انتقال آموزه های دینی به فرزندان گام مهمی بردارند و فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهند.

مسؤول موسسه علوم قرآنی یاسین گفت: امروز در جامعه شاهد بزهکاری و آسیب های اجتماعی هستیم که با انس با قرآن کریم می توان از این معضلات کاست که بانوان قرآنی در این زمینه نقش اساسی دارند.

وی افزود: بانوان قرآنی باید بتوانند تربیت قرآنی و دینی را در خانه پیاده کرده و از این طریق فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی را به جامعه تسری دهند.

مسؤول کمیته خواهران چهلمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم ادامه داد: سطح کیفی مسابقات نیز در بالا بود و حساسیت ویژه ای در این زمینه وجود دارد بگونه ای که مسابقات در سطح بین المللی برگزار می شود و امیدواریم بار دیگر شاهد برگزاری چنین برنامه هایی در آذربایجان غربی باشیم./936/ت302/ب1

ارسال نظرات