۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۲۶۰۷۳
طی یک دوره آموزشی؛

طلاب لرستانی «روش سخنرانی» را فرا می گیرند

مدیر مؤسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه لرستان از برگزاری دوره آموزشی روش سخنرانی ویژه طلاب لرستانی خبر داد و گفت: این دوره با حضور طلبه های پایه چهار به بالا برگزار می شود.
حوزه علمیه

حجت الاسلام علی ابراهیمی، مدیر مؤسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه مهلت نام نویسی طلاب برای شرکت در دوره آموزشی «روش سخنرانی» تا امروز 25 شهریورماه جاری ادامه دارد، گفت: در این دوره طلاب پایه چهارم به بالا می توانند نام نویسی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه دوره آموزشی«روش سخنرانی» ویژه خواهران و برادران حوزه علمیه لرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: امروز پس از پایان یافتن مهلت نام نویسی طلاب حوزه علمیه برادران برای شرکت در این دوره، نام نویسی خواهران طلبه آغاز می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان از امروز تا شش مهرماه سال جاری می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ظرفیت شرکت کنندگان در راستای برگزاری دوره آموزشی«روش سخنرانی» 60 نفر است و طلاب شرکت کننده روش تخصصی و شیوه های نوین علمی را در این دوره ها زیر نظر اساتید حوزه فرامی گیرند.

مدیر مؤسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان شعبه لرستان آشنایی طلاب با شیوه های آماده سازی و پرورش کلام و اقناع اندیشه مخاطب در سخنرانی ها را از جمله محورهای برگزاری این دوره آموزشی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: نحوه فراگیری روش تحریک احساس مخاطب و شیوه های رفتارسازی در سخنرانی از دیگر محورهای برگزاری دوره آموزشی«روش سخنرانی» خواهد بود.

حجت الاسلام ابراهیمی یادآور شد: از دیگر محورهای برگزاری دوره آموزشی«روش سخنرانی» آشنایی طلاب با راهکارهای بیان سخنرانی جذاب و بیان ذکر مصیبت اهل بیت(ع) است.

وی اظهار داشت: پس از پایان برگزاری این دوره آموزشی طلابی که موفق به گذراندن این دوره شوند برای آنان گواهینامه شیوه های سخنرانی صادر می شود و این طلاب می توانند در عرصه های تبلیغی به خوبی ایفای نقش کنند./9451/ت302/ب1

ارسال نظرات