۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۵۲۶۰۸۱
به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی؛

دوره کارگاه آموزشی اخلاق کار از دیدگاه امام علی برگزار می‌شود

دوره کارگاه آموزشی اخلاق کار از دیدگاه امام علی(ع) به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از سوم مهرماه ۹۶ آغاز می‌شود.
دوره آموزشی

حوریه احدی، مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق کار از دیدگاه امام علی(ع)، گفت: دوره کارگاه آموزشی اخلاق کار از دیدگاه امام علی(ع) به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با محوریت معناشناسی، اهمیت و جایگاه اخلاق کار، مبانی اخلاق کار، اصول اخلاق کار، عوامل و زمینه‌های رشد و تقویت اخلاق کار، آثار و موانع اخلاق کار برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره دانش‌افزایی، مهارت افزایی و تقویت اخلاق کار(حرفه، مسؤولیت) و استاد این دوره دکتر محمدعلی مشایخی پور، دکترای علوم قرآن و حدیث و مؤلف کتاب اخلاق کار در نهج البلاغه است.

مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تصریح کرد: حضور در این دوره برای تمام مدیران، کارشناسان ادارت و سازمان‌ها، دانشجویان و محققان رشته‌های الهیات مفید و کاربردی بوده و شرکت در آن برای تمامی متخصصان و علاقه‌مندان علوم انسانی بلامانع است.

وی ابراز داشت: دوره آموزشی اخلاق کار از دیدگاه امام علی(ع) از سوم مهر ماه ۹۶ آغاز شده و مدت زمان آن 15 ساعت به صورت ۵ جلسه ۳ ساعته در روزهای دوشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ است. هزینه ثبت نام در این دوره ۸۰ هزار تومان و برای اعضای هیات علمی حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان، همکاران و ثبت نام کنندگان گروهی ۶۰ هزار تومان است.

احدی اظهار داشت: به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبری اعطا خواهد شد که دارای ارزش علمی و اداری بوده و قابل ترجمه و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

مسؤول روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی www.ihcs.ac.ir مراجعه کرده و یا در ساعات اداری با شماره تلفن مشاوره و ثبت نام ۸۸۶۲۴۴۸۵ تماس حاصل کنند. آدرس کانال تلگرامی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی   ihcs@ است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محل برگزاری این دوره واقع در تهران- بزرگراه کردستان- نبش خیابان دکتر صادق آیینه وند(۶۴ غربی) پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است./966/ت302/ب1

ارسال نظرات