۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۲۶۱۰۸
مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

استان همدان رتبه نخست را در برگزاری نماز جمعه کسب کرده است

حجت الاسلام حسینی گفت: برادران و خواهران زحمت کش در ستاد های ائمه جمعه استان با اخلاص و بدون برای برپایی نماز جمعه در استان همدان خدمت می کنند و این عزیزان فعالیت هایی همچون بارگزاری خطبه های نماز جمعه اطلاع رسانی و ترویج کتابخوانی در نماز جمعه داشته اند.
سید صادق حسینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام سید صادق حسینی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان پیش از ظهر امروز در نشست مسوولان ستادهای ائمه جمعه همدان با حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: استان همدان با 25 محل برگزاری نماز جمعه در استان و با تلاش و کوشش ستادهای نماز جمعه توانسته رتبه نخست را در کشورکسب کند.

وی تصریح کرد: برادران و خواهران زحمت کش در ستاد های ائمه جمعه استان با اخلاص و بدون برای برپایی نماز جمعه در استان همدان خدمت می کنند و این عزیزان فعالیت هایی همچون بارگزاری خطبه های نماز جمعه اطلاع رسانی و ترویج کتابخوانی در نماز جمعه داشته اند.

حجت الاسلام حسینی  گفت: شورای سیاست گذاری نماز جمعه استان همدان برای برگزاری نماز جمعه ای با شکوه و حضور جوانان در نماز جمعه  طبق قوانین خطبه های نماز جمعه را تا به سقف 40 دقیقه رسانده ایم.

وی در ادامه افزود: از دیگر اهداف شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان محتوا محور شدن خطبه های نماز جمعه است از این رو به تمامی ائمه جمعه ابلاغ شده که زمان خطبه ها کم شود و محتوا محور عمل کنند.

رییس شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان همدان ابراز داشت: یکی از فعالیت های مهم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه همدان جوان گرایی ستاد های ائمه جمعه همدان به شمار می رود که اکثر کادر اجرایی ستاد ها زیر 25 سال هستند.

وی در پایان گفت: شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همدان در همکاری با تشکل های دانشجویی و سخرانی نمایندگان این تشکل در قبل از خطبه های نماز جمعه از استان های برتر به شمار می رود./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات