۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۲۶۱۵۴
مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون:

قتل عام مسلمانان میانمار فاجعه بزرگ انسانی است

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) با بیان اینکه قتل عام و زنده سوزاندن مسلمانان میانمار یک فاجعه بزرگ انسانی است، گفت: جنایات بر علیه مسلمانان میانمار مصداق بارز یک نسل کشی است.
جنایات در میانمار

نرگس یاوران مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع میانمار، گفت: سکوت ملت‌ها به ویژه مجامع و سازمان‌های بین المللی در برابر کشتار مردم مظلوم میانمار به دور از انسانیت و به ضرر بشریت است.

وی افزود: در آموزه‌های اسلامی به این نکته که اگر کسی به امر مسلمین اهتمام نداشته باشد مسلمان نیست بسیار تاکید شده است.

یاوران با اشاره به اینکه قتل عام و زنده سوزاندن مسلمانان میانمار یک فاجعه بزرگ انسانی است، ابراز کرد: جنایات علیه مسلمانان میانمار مصداق بارز یک نسل کشی است که نیاز به اعتراض عمومی و افزایش فشارهای بین المللی بر دولت قصاب میانمار دارد.

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) با بیان اینکه دولت میانمار با ادعای ورود افراطی گرایی به این کشور کشتار مسلمانان را توجیه می‌کند، گفت: کشتار مردم مسلمان میانمار بسیار وحشیانه و به دور از انسانیت است و در همه ادیان‌ الهی و جوامع بیدار بشری کشتار کودکان و افراد سالمند هیچ توجیه پذیرفته شده‌ای وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه ترحم یک موهبت الهی و غیر قابل آموزش است، اظهار داشت: این رفتار افراطی و وحشیانه دولت میانمار هرچه سریع‌تر باید خاموش شود چرا که دولت میانمار بویی از رحم و مروت نبرده است.

مدیر مدرسه علمیه نجمه خاتون(س) در پایان با تاکید بر اینکه دستگاه‌ دیبلماسی کشور جوامع بشری را نسبت به این فاجعه بیدار کند، خاطر نشان کرد: می‌توان با یک اعتراض عمومی این جنایت هولناک را متوقف کرد./813/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات