۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۲۶۱۵۷
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

بی توجهی به کشتار مسلمانان میانمار به دور از انسانیت است

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بی توجهی به کشتار و زنده سوزاندن مسلمانان مظلوم میانمار به دور از انسانیت است، گفت: سکوت مرگبار مجامع بین المللی در قبال کشتار مردم میانمار به دلیل مخالفتی است که آنان با اسلام دارند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شهیدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن کشتار مردم مظلوم میانمار، گفت: سکوت مرگبار مجامع و سازمان‌های بین المللی در قبال کشتار مردم میانمار به دلیل مخالفتی است که آنان با اسلام دارند.

وی افزود: کشتار مردم میانمار در واقع همانند اتفاقات و قتل عام‌هایی است که در کشورهای بوسنی، صربستان و نیجریه به وقوع پیوست.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید براینکه امروز باید ابعاد این جنایات برای مردم جهان تبیین و بازگو شود، اظهار داشت: بی توجهی به کشتار و زنده سوزاندن مسلمانان مظلوم میانمار به دور از انسانیت بوده و حمایت از آنان تکلیف عقلی و شرعی جهان اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در پایان خاطرنشان کرد: بی تفاوتی مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایات شرم آور است./813/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات