۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
کد خبر: ۵۲۶۱۶۰
حجت الاسلام اسماعیلی:

نماز جمعه نیاز به حمایت های معنوی و مادی دارد

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: نماز جمعه نیاز به حمایت های معنوی و مادی دارد، باید برای این امر مهم ردیف بودجه خاصی قرار داده شود، گاهی یک فرهنگ سرا با هزینه های بالا اداره می شود ولی نماز جمعه با این عظمت به سختی و با بودجه کم اداره می شود.
اسماعیلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام عباس اسماعیلی رییس ستاد نماز جمعه همدان ظهر امروز در نشست مسوولان ستادهای ائمه جمعه همدان با حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی گفت: نماز جمعه یادگار اصلی حضرت امام خمینی(ره) و قرارگاه ایمان و اسلام است.

وی تصریح کرد: نماز جمعه از عظمت بالایی برخوردار است و با توجه به بیان رهبر معظم انقلاب که نماز جمعه فقط یک نماز هفتگی نیست بلکه سنگر مبارزه با دشمنان اسلام است مسوولیت سنگینی بر عهده ما می اندازد.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: نماز جمعه احیا کننده یاد و خاطره شهدا است و سبب سر زنده شدن شهر ها شده و مردم را از نفاق های زمان آگاه می کند و به مردم بصیرت انقلابی می دهد.

وی در ادامه افزود: نماز جمعه نیاز به حمایت های معنوی و مادی دارد، باید برای این امر مهم ردیف بودجه خاصی قرار داده شود، گاهی یک فرهنگ سرا با هزینه های بالا اداره می شود ولی نماز جمعه با این عظمت به سختی و با بودجه کم اداره می شود.

رییس ستاد نماز جمعه همدان خاطرنشان کرد: همه مسؤولان فرهنگی کشور باید در نهادینه کردن فرهنگ نماز در جامعه تلاش کنند و بدانند که تمرکز بر این مساله تبعات مثبت اجتماعی فروانی در کشور بر جای خواهد گذاشت.

رییس ستاد نماز جمعه همدان در پایان گفت: نماز جمعه همدان با تدابیر خاصی توانشته کیسه گردانی را  مرایم نماز جمعه حذف کرده است و بودجه های انجام نماز جمعه را از راه های دیگر در می آورد که البته دولت باید برنامه ای برای این مساله داشته باشد./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات