۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۵۲۶۱۸۵
حجت الاسلام والمسلمین تقوی:

دفاع مقدس بخش مهمی از تاریخ ملت است

حجت الاسلام والمسلمین تقوی گفت: بخشی از تاریخ این ملت را دفاع مقدس شکل می دهد و اگر دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود، تاریخ این ملت به فراموشی سپرده شده است.
سید رضا تقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، شنبه شب در همایش خانواده های ائمه جمعه استان همدان بیان داشت: موفقیت افراد دست خوش حمایت و پشتیبانی همراهان آن ها است.

وی تصریح کرد: اگر امام جمعه ای در شهر و دیاری موفق عمل کرد بدانید که این موفقیت نتیجه رشادت های همسر و خانواده های آن ها  است، اگر اطرافیان ما، ما را همراهی نکنند نمی توانیم در راه اسلام قدم برداریم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به ایثار خانواده های رزمندگان اسلام اظهار داشت: اگر رزمنده ای خانواده اش همراهش نباشد او نمی تواند در جبهه جنگ مقابل دشمنان اسلام بایستد.

وی ادامه داد: بخشی از تاریخ این ملت را دفاع مقدس شکل می دهد اگر دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود بدین معنا است که تاریخ این ملت به فراموشی سپرده شده است و این مطلب نباید فراموش شود که زنان ایران زمین نیز جزئی از تاریخ این مملکت به شمار می روند.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاران درجامعه گفت: امام حسین(ع) همراه خود در عاشورا خبرنگارانی آورده بود تا حقایق را انتقال دهند، چون دشمن همیشه سعی دارد ارزش های اسلام را از بین ببرد.

وی در ادامه افزود: خانواده امام حسین(ع) در واقعه عاشورا و در کربلا با همراهی و حمایت از امام حسین(ع) سبب رساندن پیام ایشان شدند و بعد از شهادت ایشان حقایق عاشورا را تبیین کردند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی ابراز داشت: یکی از نعمت های خداوند متعال داشتن انیس و همسری موافق و همراه است، مردان باید قدردان همسران خود بوده و همسران آن ها نیز باید آن ها را در راه الهی یاری کنند.

وی در پایان گفت: ائمه جمعه باید مردم دار باشند و خود را در موضع قدرت نبینند، آن ها باید با همکاری خانواده خود با اخلاص در شهر محل خدمت مردم را جذب نماز جمعه کنند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات