۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۳
کد خبر: ۵۲۶۱۹۰
معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه:

ائمه جمعه از خانواده های خود غافل نشوند

معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه گفت: خانواده های ائمه جمعه باید در برگزاری نماز جمعه تاثیرگزار باشند و ائمه جمعه را باید در این راه الهی یاری کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی حجت الاسلام ابراهیمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه امشب در همایش خانواده ائمه جمعه استان همدان گفت: حضور خانواده ائمه جمعه در همایش های این چنینی دارای برکات فراوانی همچون انتقال تجربیات است.

وی تصریح کرد: همسران ائمه جمعه بهتر است با واحد خواهران ستاد های ائمه جمعه ارتباط بر قرار کنند و ستاد نماز حمعه را در فعالیت های فرهنگی خواهران یاری کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: خانواده های ائمه جمعه باید در برگزاری نماز جمعه تاثیر گزار باشند و ائمه جمعه را باید در این راه الهی یاری کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: انتقال تجربیات ائمه جمعه موفق در مواجهه با مشکلات از برکات نشست های ائمه جمعه به شمار می رود و جلسات این چنینی باید بیشتر برگزار شود.

معاون امور استان های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به آیه 6 سوره تحریم گفت: افراد مدیر و مدبرهیچ گاه از خانواده های خود غافل نمی شوند.

وی ادامه داد: مدیر خوب فردی است که کار ها را به موقع خود انجام دهد و قسمتی از وقت خود را برای خانواده خود قرار دهد، غفلت از خانواده قابل جبران نیست، رهبر معظم انقلاب هیچ گاه از تربیت و رشد خانواده اش غافل نشده است./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات