۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۵۲۶۱۹۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

وظیفه روحانیت تقابل با نفوذ فرهنگی دشمن است

حجت الاسلام داداش زاده با بیان اینکه هر چه امر تبلیغ ضعیف باشد جنبه شیطانی بر چهره رحمانی جامعه تسلط خواهد یافت، گفت: وظیفه روحانیت تقابل با نفوذ فرهنگی دشمن است.
حجت الاسلام داداش زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی شنبه شب در همایش طلایه داران تبلیغ با موضوع زکات و آسیب های اجتماعی، اظهار داشت: این همایش دارای برکات معنوی و علمی برای مبلغان دینی است تا در امر تبلیغ دین موفق تر عمل کنند.

وی با بیان اینکه اهل علم عاملان به دین الهی هستند و هادیان مردم در عمل به احکام شرعی اند، ابراز داشت: مبلغان دینی که خود با شناخت احکام الهی و معرفت معارف دینی به مراتب معنوی دست می یابند لازم است مردم را نیز در شناخت و عمل به احکام دینی یاری کنند.

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به اهمیت تبلیغ دین، خاطرنشان کرد: ارزش و نتیجه کار طلبگی در تبلیغ دین است، بعد از سال های حضور در عرصه طلبگی با تبلیغ دین و تحمل ناملایمات و سختی های تبلیغ است که حاصل کار طلبه شکوفا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر چه امر تبلیغ ضعیف باشد جنبه شیطانی بر چهره رحمانی جامعه تسلط خواهد یافت، افزود: مبلغ دینی در ابتدا خود باید نجات یافته باشد تا بتواند نجات دهنده و ناجی مردم باشد و این جزء با صداقت عمل حاصل نمی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی روحانیت نیز در کنار مناسب اداری و امورات مربوط به آن از امر تبلیغ غفلت نکنند، خاطرنشان کرد: مبلغان دینی با آگاهی بخشیدن به مردم و شناساندن دین و معارف آن معنویت و دیانت را در جامعه شکوفا و زنده کنند.

وی با بیان اینکه اگر تبلیغ دین دچار بی توجهی شود و طلاب و روحانیت نسبت به آن کم لطف شوند جامعه دچار آسیب خواهد شد، ادامه داد: طلاب و روحانیت باید با به جان خریدن مشکلات تبلیغ وظیفه خود را نسبت به دین الهی به انجام برسانند.

حجت الاسلام داداش زاده با اشاره به تهاجمات فرهنگی غرب و تأثیرات آن در افزایش آسیب های اجتماعی، گفت: این وظیفه روحانیت است که در برابر این تهاجمات با قدرت بایستد و از فرصت محرم برای تقابل با حربه فرهنگی شیطان بزرگ استفاده کند./۸۵۴/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات