۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۵۲۶۳۳۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مدیریت در هر کشوری حرف اول را می زند

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هدف دولت که حل مشکلات مادی و معنوی است باید در نظر گرفته شود، گفت: مدیریت در هر کشوری حرف اول را می زند و باید این مدیریت در جامعه قوی باشد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار وزیر کشور اظهار داشت: امیدواریم معرفی استاندار جدید خراسان جنوبی در دولت موجب خوشبختی و حل مشکلات موجود شود.

وی گفت: دولت به معنای عام و هر کسی در هر کجا که است باید کار کند و این کار را نیز یک فرد انجام نمی دهد بلکه یک جمع کار را انجام می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف دولت که حل مشکلات مادی و معنوی است باید در نظر گرفته شود، افزود: مدیریت در هر کشوری حرف اول را می زند و باید این مدیریت در جامعه قوی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: همواره در طول تاریخ کشورهایی بودند که چیزی نداشتند و از بسیاری از امکانات محروم بودند اما مدیریت قوی داشتند و موفق شدند اما کشورهایی نیز بودند که همه چیز داشتند ولی از مدیریت خوبی برخوردار نبودند و موفق نشدند.

وی ادامه داد: فرهنگ و سوابق مردم استان حاکی از این است اگر با آن ها عادلانه و عاقلانه رفتار کنیم انسان های بی دریغ هستند و از همفکری و هکاری کم نمی گذارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم استان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند و در حال حاضر 500 روستای استان با تانکر آبرسانی می شود و باید برای جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها صنایع دستی را دایر کنیم./880/پ202/ب1

ارسال نظرات