۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
کد خبر: ۵۲۶۳۶۵
آیت الله اراکی:

مدافعان حرم ادامه دادن صحیح راه انقلاب را به ما آموختند

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران ایثار و شهادت را از مکتب اهل بیت آموخته است، گفت: مدافعان حرم به ما آموختند که راه انقلاب را به درستی ادامه داده ایم.
تبیین نظریه فقه نظام   توسط آیت الله اراکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی امشب در مراسم یادبود سرداران بی‌سر، اربعین شهید محسن حججی و گرامیداشت 300 شهید مدافع حرم که در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد تجاوز به مرزها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را تجاوز به حرم الهی توصیف کرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که در معادلات جبهه مقاومت اسلامی اگر چه امام عصر(عج) حضور آشکار میان مردم ندارند؛ اما هویت حکومت جهانی مهدوی هیچ مرزی ندارد بر همین مدار دست حمایت و عنایت امام عصر(عج) با تمام وجود در دستاوردهای مقاومت اسلامی در شکست استکبار جهانی قابل لمس است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به ایثارگری شهیدان مدافع حرم ابراز داشت: شهید حججی‌های جبهه مقاومت آبروی اسلام مبین را در جهان بشری حفظ کرده‌ این در حالی است که به برکت خون پاک این شهدا است که روح تازه‌ای به پیکره نظام اسلامی تزریق شده است.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آستانه پنجمین دهه انقلاب اسلامی قرار دارد، عنوان داشت: جان‌فشانی نسل سوم انقلاب و آمادگی این جوانان برای دفاع از مظلومان در هر نقطه‌ای از این کره خاکی نشان می‌دهد که مسیر انقلاب را به درستی ادامه داده ایم.

آیت‌الله اراکی با اشاره به این که رزمندگان اسلام برای صیانت از حریم الهی در جبهه های سوریه حضور یافته‌اند، اظهار داشت: امت اسلام توجه داشته باشد که اگر دشمن به اهداف خود در منطقه دست یابد و بتواند امت اسلام را ضعیف کند حریم الهی را مورد تجاوز قرار داده است؛ بر این اساس شهید حججی‌ها و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی با حضور و جانفشانی به موقع خود در حقیقت آبروی اسلام مبین را حفظ کرده‌اند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم به ایستادگی ملت ایران مقابله تهدیدها و توطئه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه ستون استوار خیمه انقلاب است و به برکت همین اصل دشمن از توطئه‌های خود بکلی نا امید شده است.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه استمرار فداکاری‌های ملت ایران نشان از پیروزی انقلاب اسلامی در افق های آن است، اظهار داشت: هر چند دشمنان با همه داشته‌های خود به میدان آمده‌اند؛ اما ملت ایران هیچ هراسی از دشمن ندارد.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران ایثار و شهادت را از مکتب اهل بیت آموخته است، عنوان داست: ملت به پیروزی قطعی ایمان دارند، همانطور که این پیروزی در آیات قرآن کریم نیز مورد تاکید قرار گرفته است./837/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات