۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۵۲۶۳۶۶
از سوی آستان مقدس حضرت معصومه؛

مراسم اربعین شهید حججی و گرامیداشت ۳۰۰ شهید مدافع حرم برگزار شد

مراسم اربعین شهید حججی و گرامیداشت ۳۰۰ شهید مدافع حرم از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبستان بزرگ امام خمینی با حضور خیل عظیم مردمی برگزار شد.
مراسم محکومیت کشتار مسلمانان میانمار در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادبود سرداران بی‌سر، اربعین شهید محسن حججی و گرامیداشت 300 شهید مدافع حرم یکشنبه شب با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم و استقبال خیل عظیم مردمی از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

گفتنی است آیت الله محسن اراکی بیان معارف این مراسم را برعهده داشت؛ این در حالی بود که این استاد درس خارج حوزه علمیه قم به ایستادگی ملت ایران مقابله تهدیدها و توطئه‌های دشمن اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه ستون استوار خیمه انقلاب است و به برکت همین اصل دشمن از توطئه‌های خود بکلی نا امید شده است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران ایثار و شهادت را از مکتب اهل بیت آموخته است، عنوان داست: ملت به پیروزی قطعی ایمان دارند، همانطور که این پیروزی در آیات قرآن کریم نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

همچنین حسین اکبری سفیر سابق ایران در کشور لیبی به عنوان کارشناس میهمان مراسم یادبود 300 شهید مدافع حرم با تاکید بر این که تفکر انقلابی اساس ماندگاری نظام جمهوری اسلامی است، گفت: باید توجه داشت آمریکا به دنبال سرنگونی نظام اسلامی است این در حالی است که به برکت اندیشه و تفکر عاشورا تا کنون نتوانست در مورد ایران به نتیجه قابل بیانی برسد.

اکبری جایگاه کنونی نظام اسلامی ایران اسلامی در معادلات قدرت سیاسی جهان بشری  را پرتوی از تفکر انقلابی و عاشورایی مقاومت اسلامی توصیف کرد و عنوان داشت: باید توجه داشت که  اگر تفکر بسیجی و عاشورایی در بین جونان مومن ایرانس نبود اکنون بسیاری از کشورهای اسلامی ذیل بیرغ اشغال نظام سلطه بسر می برد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از پدر شهید محسن حججی با اهدا هدایایی تقدیر شد./837/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات