۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۵۲۶۳۷۱
آیت الله مرتضوی شاهرودی:

آیت الله معصومی زحمات زیادی برای اسلام و انقلاب کشید

آیت الله مرتضوی شاهرودی با تسلیت درگذشت آیت الله معصومی شاهرودی، شرکت در مراسم تشییع و ترحیم وی را به شاگردان خود توصیه کرد.
آیت الله مرتضوی شاهرودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، از علمای بزرگ خراسان و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در آخرین روز از درس خارج فقه خود قبل از محرم در جمع شاگردانش، با تسلیت درگذشت آیت الله معصومی شاهرودی، شرکت در مراسم تشییع و ترحیم وی را به شاگردان خود توصیه کرد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان بیان داشت: آیت الله معصومی که چند دوره عضو مجلس خبرگان بود در زمان طلبگی خیلی خوب زحمت می کشید.

وی افزود: ایشان قبل از انقلاب با رژیم طاغوت مبارزه می کرد و به همین دلیل مکرر تبعید می شد و اما بعد انقلاب نیز پست های متعددی را اداره کرد تا اینکه دیشب مرحوم شد.

آیت الله مرتضوی شاهرودی خطاب به شاگردانش گفت: ضمن اینکه حمدی برای شادی روح ایشان می خوانید سعی کنید در مجلس تشییع و بزرگداشت ایشان شرکت کنید.

گفتنی است آیت الله معصومی شاهرودی، نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق تربت حیدریه  شب گذشته بعد از گذراندن دوره ای چندماهه ازبیماری، به دیار باقی شتافت.

طبق اعلام بیت آیت الله معصومی شاهرودی، مراسم تشییع وی، فردا سه شنبه 28 شهریور 96 ساعت 9 صبح از مقابل مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا(ع) آغاز و تا حرم مطهر رضوی ادامه خواهد یافت./933/ پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات