۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۲۶۳۷۷
معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا:

مجهز بودن به علم و اخلاق لازمه موفقیت طلاب در عرصه تبلیغ است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با تأکید بر ضرورت فعالیت در عرصه تبلیغ برای بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم در برابر آسیب های اجتماعی، گفت: لازمه موفقیت طلاب برای نقش آفرینی در عرصه تبلیغ مجهز بودن به علم و اخلاق است.
فعالیت تبلیغی مبلغان خواهر

به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ناهید اشکش، معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا، صبح امروز در برگزاری نخستین نشست فرهنگی در جمع طلاب این مدرسه به اجرای برنامه های فرهنگی در طول سال اشاره کرد و گفت: طلاب با هوشیاری کامل باید در کنار فراگیری علوم دینی در انجام امور فرهنگی نیز نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه طلاب فراگیری علوم دیدنی جهت شناسایی و معرفی دین صحیح در مقابل برداشت های نادرست از دین است، افزود: طلاب با تقویت پایه های علمی و اخلاقی باید تلاش کنند در عرصه فرهنگی و تبلیغی ایفای نقش کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا با اشاره به تلاش دشمن در جبهه جنگ نرم و تلاش در جهت به گمراهی کشاندن نسل جوان اظهار داشت: امروز دشمن تلاش می کند دین را نادرست به مردم القا کند و جوانان را از ارزشها و باورهای دینی دور سازد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب با توجه به وظیفه تبلیغی که بر دوش دارند باید جلوی توطئه های فرهنگی دشمنان را بگیرند و راه ایستادگی در برابر این دسیسه ها تبلیغ به موقع و مؤثر است.

اشکش با اشاره به اینکه وظیفه طلاب در عرصه تبلیغ گره گشایی ذهن مردم از معارف دینی و معرفی دین ناب محمدی است، اظهار داشت: برای موفقیت در این عرصه طلاب ما ابتدا باید مجهز به علم و اخلاق باشند و با استفاده از شیوه های نوین تبلیغی بتوانند در بصیرت بخشی به جامعه به وظیفه خود عمل کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که بتوان با استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب در عرصه فرهنگی تبلیغی اقدامات مؤثری انجام داد و شاهد رشد روز افزون فعالیت های فرهنگی شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه نجمیه ازنا در ادامه حضور طلاب این مدرسه در حلقه های صالحین در مناطق روستایی را از فعالیت های فرهنگی تبلیغی مؤثر این قشر خواند و گفت: امید است فعالیت طلاب در این حلقه ها ثمربخش بوده و بصیرت و هوشیاری آحاد جامعه در برابر دسیسه های فرهنگی نتیجه آن باشد.

وی ترویج و تبیین سبک زندگی اسلامی و مصون سازی مردم به ویژه نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها را از دیگر اهداف مهم فعالیت تبلیغی طلاب در حلقات صالحین عنوان کرد.

گفتنی است، از سوی طلاب مدرسه علمیه نجمیه ازنا در راستای نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی بین نسل جوان و نوجوان بسته های لوازم التحریر اسلامی به مناسبت جشن عاطفه ها به افراد کم بضاعت مناطق روستایی اهدا می شود./9459/پ203/ب1

ارسال نظرات