۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۵۲۶۴۳۸
استاد اخلاق حوزه:

امنیت در سایه حاکمیت ارزش ها ایجاد می شود

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان این که امنیت در سایه حاکمیت خداوند ایجاد می شود، گفت: امروزه مهم ترین دلیل مشکلات خانوادگی نبود حاکمیت خداوند در خانواده است.
حجت الاسلام نظری منفرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد در همایش بررسی آسیب های نوپدید در خانواده و راه مقابله که امروز در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با اشاره به آیه 33 سوره فصلت اظهار کرد: بهترین قول و کلام، دعوت مردم به سوی خداوند است و دعوت به امام حسین(ع) نیز دعوت به خداوند محسوب می شود.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم با اشاره به عنوان همایش گفت: مهم ترین دلیل مشکلات خانواده های امروزی نبود حاکمیت خداوند در خانواده ها است؛ امروز گوشی های تلفن همراه و فیلم ها در خانواده حاکمیت می کنند.

وی ادامه داد: تا زمانی که ایمان و باورها را در میان مردم ایجاد و نهادینه نکنیم آین آسیب ها وجود خواهند داشت و پیامبران و ائمه(ع) نیز آمده اند تا باورها را در میان مردم ایجاد کنند و حاکمیت خداوند است که امنیت را برای ما به وجود می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد با بیان این که بهترین بحث برای مطرح کردن در ماه محرم مسائل خود کربلا و امام حسین(ع) است، اظهار کرد: مسائل کربلا و امام حسین(ع) کم نیستند و بهترین بحث برای مطرح کردن درماه محرم همان مسائل کربلا همانند جریان مسلم، فداکاری ها و شجاعت او است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیان کردن رویداد و ملاقات امام حسین(ع) با حر، زهیر و افرادی که متنبه شدند و افرادی که به کربلا نیامدند، همچنین مذاکرات امام حسین(ع) در کربلا و پیشنهادهایی که به ایشان داده شد بسیار مؤثر است./1324/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات