۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۲۶۴۴۳
وزیر کشور در بندرعباس:

جابجایی برخی استانداران با هدف تبادل تجربه به استان های دیگر انجام می شود

وزیر کشور گفت: برخی از استانداران با هدف تبادل تجربه به استان های دیگر منتقل و برخی دیگر نیز به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها انتقال می‌یابند.
رحمانی فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی امروز در دیدار با آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس به جابجایی استاندار هرمزگان اشاره داشت و گفت: تغییرها و جابجایی در استانها بر اساس سیاست‌های دولت آغاز شده است.

وی افزود: برخی از استانداران با هدف تبادل تجربه به استان های دیگر منتقل و برخی دیگر نیز به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها انتقال می‌یابند.

وزیر کشور با بیان اینکه مجموعاً از عملکرد جادری استاندار سابق هرمزگان راضی هستیم، افزود: موفقیت‌های حاصله در دوران استانداری وی نتیجه هماهنگی‌های ایجاد شده در استان بوده است و از این امر می‌توان به اهمیت هماهنگی‌ها در بین عناصر و اقشار مختلف پی برد.

رحمانی‌فضلی یادآور شد: نمایندگان استان هماهنگی بسیار خوبی را با مجموعه وزارت کشور دارند و از این حیث از نمایندگان هرمزگان راضی هستیم.

وی افزود: فریدون همتی استاندار جدید هرمزگان نیز از جمله نیروهایی است که در عرصه اجرا و قانون‌گذاری درک مطلوبی از شرایط دارد و امیدواریم که وی نیز همانند جادری از حمایت نماینده ولی‌فقیه در استان برخوردار باشد.

با اختلاف نمی‌توان کاری را از پیش برد

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بندرعباس نیز در ادامه افزود: با اختلاف نمی‌توان کاری را از پیش برد چرا که اختلاف چیزی جز دعوا و فشار بر پیکره مدیریتی ندارد.

وی در ادامه گفت: همانند گذشته به مدیریت اجرایی استان کمک خواهیم کرد.

گفتنی است، وزیر کشور در جمع خبرنگاران نیز با اشاره به جابجایی تعدادی از استانداران در کشور، اظهار داشت: بخشی از این جابجایی‌ها که درخواست استانداران سابق و با هدف ورود به دیگر عرصه‌های مدیریتی صورت گرفته و برخی دیگر از جابجایی ها نیز با هدف افزایش تعاملات و پویایی صورت گرفته است.

وی همچنین ضمن قدردانی از استاندار سابق هرمزگان، گفت: آقای همتی نیز از نیروهای توانمند به شمار می‌رود.

رحمانی فضلی در پایان از هرمزگان به عنوان یکی از استانهای پرظرفیت در حوزه اقتصادی و تجاری یاد کرد و اظهار امیدواری کرد: در آینده نزدیک شاهد پویایی هر چه بیشتر این استان باشیم./۸۵۱/۲۰۲/ح

ارسال نظرات